annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

De KPN iTV applicatie getest

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De KPN iTV applicatie getest

Omdat vele gebruikers van de KPN iTV mediabox nog steeds een probleem ondervinden met het hinderlijke in beeld komen van de infobalk, kreeg ik een brainwave.

 

Heeft KPN ook een applicatie voor Android?

Wat is de kwaliteit?

Welke mogelijkheden?

 

Eens gekeken op de KPN site, en ja hoor er is een applicatie te downloaden in de Google Playstore.

Deze applicatie gedownload op de tablet (Z2) en via MyPhoneExplorer uit de Z2 getrokken naar de laptop om de .apk file op de USB-stick te zetten. De .apk geinstalleerd op de XG95, het begin scherm ziet er in eerste indruk goed uit, helaas ontbreekt er aan deze kant  de inlog gegevens om de applicatie verder te testen.

 

Zijn er leden in de Sony Community die een KPN iTV abonnement hebben om de .apk uit te testen naar de kwaliteit en de mogelijkheden?

 

Download de KPN iTV (v7.2.10) applicatie 

 


Benieuwd naar jullie bevindingen,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

< Edit 31-05-2021 >

 

Eindelijk dankzij een kennis de inloggegevens gekregen.

 

 - Opstarten gaat niet via de snelkoppelling, maar via Instellingen - Apps - Alle apps bekijken - KPN iTV

 - De beeldkwaliteit en audio is zeer goed.

 - De bediening via de afstandsbediening is niet voldoende.

 - De bediening via het mousepad van de applicatie Video & TV Sideview op een Android telefoon of tablet is goed.

 

Zoals in het verleden met de ZiggGo applicatie is de KPN iTV appllicatie nog niet geheel geschikt voor de installatie op het Android TV platform, de applicatie is via enkele trucs (mouse pad) wel naar tevredenheid te gebruiken.


suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Ik wil dit wel testen. Ik heb nu Ziggo. Als ik Kpn account hebt, kan ik dan testen of heb je de experia box nodig ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

<quote>

Zijn er leden in de Sony Community die een KPN iTV abonnement hebben ...............................?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De 2e post in dit topic is geupdate (31-05-2021) met de test bevindingen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

KPN Interactieve TV nu ook met Android TV OS

Kijken zonder kastje. Het is bij KPN nu ook mogelijk voor Interactieve TV-klanten die een Smart TV-internettelevisie van bijvoorbeeld de merken Philips en Sony gebruiken.

Het kijken zonder kastje (bruikleendecoder) is bij KPN al twee jaar mogelijk. Maar tot nu kon dit alleen via een Samsung Smart TV waarvan het model in 2017 of later is uitgebracht. Ook bij diverse modellen televisies van fabrikant LG is het kijken zonder gebruik te maken van de decoder van KPN Interactieve TV mogelijk. KPN is nu met een test begonnen van een app voor televisies die functioneren op het Android TV OS besturingssysteem. Onder meer Philips en Sony gebruiken Android TV OS van een deel van hun Smart TV-televisies.

 

Bètatest

KPN benadrukt dat de nu openbaar gemaakte versie van de app voor Android TV een testversie is. Die kan volgens het telecombedrijf nog niet 100 procent goed werken. Ook heeft KPN voor de komende weken nog enkele toevoegingen en verbeteringen achter de hand. Naar nu lijkt gaat KPN de Android TV OS-app niet alleen voor televisies beschikbaar stellen. Dit betekent dat de app ook gebruikt kan worden op online mediaspelers als Nvidia Shield, Nokia Streamingbox, Xiaomi Mi Box (s) en de nieuwe versie van Google Chromecast.
De Bèta app kun je vinden in PlayStore op je Sony Android TV als je zoekt op KPN iTV.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit is goed nieuws Tom, komende week eens testen (nog geen inlog/pincode). Voor de abonees is het een mooie uitbreiding om iTV zonder extra afstandsbediening kijken.

 

KPN Smart TV applicatie 

Kijk op je 2e TV in huis zonder extra TV-ontvanger en kabels.

 

 - Kijk zonder tv-ontvanger, geniet draadloos van tv.

 - Kijk live en tot 7 dagen gratis terug, mis nooit meer je favoriete programma.

 - Makkelijke installatie, download de applicatie uit de Playstore.

 

Letop: Je kunt de KPN Smart TV app op meerdere tv's in huis installeren, maar op 1 tv tegelijktertijd kijken.

 

Meer info Mediamagazine 

 - Op dit moment werkt de app nog niet op de Fire TV stick van Amazon, maar ondersteuning hiervoor volgt zeer binnenkort.

 - Er komen volgens KPN nog een aantal verbeteringen aan in de app. “We hebben een aantal verbeteringen gepland staan! Denk bijvoorbeeld aan een speciale EK pagina waar je alle wedstrijden en programma’s rondom het EK kunt vinden, of het aanmaken van favoriete zenders.”.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bruinsmm
Lid

Kan ik zonder de Experia box met de inloggegevens van kennis de applicatie testen ?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@bruinsmm  schreef:

Kan ik zonder de Experia box met de inloggegevens van kennis de applicatie testen ?


Het kan met het abonneenummer en pincode van je kennis.


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is de voorwaarden om de applicatie te gebruiken, ook internet via het KPN netwerk nodig.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!