annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia 55XE8599 bugs / crashes?

profile.country.NL.title
DolfvW
Ontdekker

Bravia 55XE8599 bugs / crashes?

Sinds enkele weken crasht mijn TV op willekeurige momenten. Hij laat dan beeld zien zoals in de bijgevoegde foto's. Is hier een eenvoudige oplossing op, of moet ik de garantie aanspreken? De TV is nu ongeveer anderhalf jaar oud. IMG_20190610_205045.jpgIMG_20190610_232704.jpg

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

In welke mode (DVB of HDMI) doet dit probleem voor?

Firmware up-to-date?


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DolfvW
Ontdekker

Het komt voor als ik via de hdmi de playstation gebruik of als we via de TV zelf netflix gebruiken. Wat betreft de firmware: ik ken het begrip eigenlijk niet eens, dus het zou zo maar eens kunnen dat die niet up to date is. Kan je dit updaten via de TV zelf of moet je iets downloaden en dat dan via een usb-stick op de tv installeren?

profile.country.en_GB.title
EUSupport_EN
Bijdrager

Je kan de TV updaten via het menu of met een USB stick. Meer informatie over deze software(firmware) update kan je hieronder vinden.
Firmware-update naar v6.6510: https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-android-xe85xx_x85xxe-series/kd-55xe8599/downloads/0...
 

profile.country.NL.title
DolfvW
Ontdekker

Dankje. Ik heb even gekeken en de TV geeft aan dat de systeemsoftware up to date is. Als het nog vaker voorkomt is het denk ik een kwestie van de garantie aanspreken lijkt me dan?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De laatste firmware wordt nog niet via OTA aangeboden, alleen via de ondersteunings pagina van de XE8599.

 

Volgens mij ligt het niet aan de XE8599, denk eerder dat het een HDMI probleem voordoet van een van de aangesloten externe apparaten.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!