Deel jouw ervaring!
Goededag ik heb al tijdje de 55KD55XF prima tv. Altijd gedaan, maar na een stroom uitval. Viel me op dat de apps het niet meer doen. Wel Netflix etc. Want ik heb hem bekabeld aangesloten. Modem resetten daarna toestel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Wat een klus. Maar alles goed gezet opnieuw de apps erin. Savonds lekker Videoland gekeken. De volgende dag weer het zelfde . Tijd staat niet goed en ethernet niet aangesloten wordt er uhhhhhh van. Datum kan ik niet niet goed zetten, hoe kan dit ineens , hoop dat iemand mij kan helpen want ik ben radeloos YouTube niets qua apps doet het
alvast bedankt Ricardo
De ondersteunings pagina van de 55XF..... al gevonden?
In dit topic zijn diverse oplossingen te vinden.
suc6 ermee,
73's
Bedankt voor je tip. Ik ga zo maar weer eens alles terug zetten en België aanvinken etc. Hopen dat het werkt. Echt vreemd doet het al zo lang en ineens . Ik laat het weten
Als er een mediabox wordt gebruikt kan door een blokkade op de HDMI-poort de tijd niet gesynchroond worden met de systeem tijd van het toestel, zodat de systeem beveiliging actief wordt.
Vergeet je instellingen niet te fotograferen, zodat je de XF.... na de fabrieksreset direct kan instellen.
suc6 ermee,
73's