annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

OPGELOST
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

Hoe kan het dat het beeld  bij A89 oled tv  op Nederland 1-2-3 niet goed word uitgelijnd bij het overschakelen van de zenders echt alleen op de 1-2-3 zenders zie je het beeld een beetje ploppen begint goed en dan na een seconde plopt het beeld met een verschil van ruim een centimeter naar recht geschoven de widemodes staat op auto  maakt verder geen verschil om het op een andere modes te zetten  div instellingen geprobeerd maar geen resultaat iemand die hier een oplossing voor heeft of weet hoe dit komt .

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Het werkt !!!!

Wat goed .

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Top goed om te horen 

 

Dieptriest
Nieuw

Kreeg dit probleem enkele weken geleden ook, het iets verspringen en niet meer beeldvullend beeld van NPO 1 2 en 3 bij Ziggo. Kan mij niet herinneren ooit het interactieve gedeelte te hebben ingesteld, iets dat ik waarschijnlijk ook niet zou doen vanwege de voorwaarde erbij. Menu's van Sony TV's, in mijn geval de KD85XG8596 zijn uitgesproken onoverzichtelijk en niet gebruiksvriendelijk. Heb nog nooit een TV gehad met zoveel software fouten als deze TV, HDMI problemen, geluidsproblemen, haperende Apps, vastlopers, het niet meer aan willen gaan via de AB etc etc etc.

Het arrogante van Sony, het niet toegeven van hun tekortkomingen en fouten. Bij de updates noemen ze het het stabaliseren van de TV, terwijl er gewoon gemeld zou moeten worden welke bugs en problemen zij eindelijk eens oplossen nadat je er al tijden last van had. Je vervolgens opzadelen met Updates met pesterijen en meldingen dat je energie verbruik wel eens omhoog zou kunnen gaan, dat het ook wel eens tegengesteld zou kunnen zijn wordt niet vermeld. Nu had ik helaas een klein beetje vertrouwen in Sony(nu absoluut niets meer)  dat het verspringen van het beeld zou liggen aan Ziggo en niet die geweldige Sony TV, dus na 3x met servicedesk van Ziggo contact te hebben gehad kwam er een monteur, was 45 minuten bezig en het kost mij 55 euro, fout van Sony. En waar lees je ergens een verontschuldiging van Sony met al zijn fouten die zij verbergen achter zogenaamde stabiliteits opmerkingen? Vroeger was de Hardware vaak een probleem, nu kunnen zij nog niet eens knappe software maken. Dieptriest. Zwaar teleurgesteld in de openheid van Sony met betrekking tot al de fouten die zij maken.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Dieptriest 

Hopelijke ben je Bravia frustratie nu kwijt, is het niet apart dat jij al deze problemen ervaart en wij hier in de Sony Community geheel nagenoeg niet?

 

Al eens een "Power reset" ooit uitgevoerd?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

  1. Met mijn KD-43XH8599 ondervind ik bijna dagelijks problemen, er is praktisch iedere dag iets niet goed, of geen geluid via mijn Harman Kardon of scherm blijft zwart. Ik begrijp uw cynisme dan ook niet, het is net of ik er iets aan kan doen? Ik heb inmiddels 2 maal hard reset gedaan middels power en volume min knop op achterzijde stap voor stap weer alles goedkeuren en aan klikken meer kan ik niet doen zelfs Ziggo is geweest om muurkastje te vervangen e.e.a.  gecontroleerd. Echter het probleem met niet volledig scherm heb ik dus nog steeds op 1, 2 en  alle andere zenders zijn goed. Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad als met mijn Android TV en iedereen die het maar horen wilt raad ik het ook ten zeerste af!
Tags (1)
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Jammer, maar hier werkt de Sony TV perfect, maar heb dan ook geen Ziggo.

Dus denk toch dat je met dit probleem bij Ziggo moet zijn, zeker omdat het alleen bij NPO 1,2,3 is.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Pottema  schreef:

 

Ik begrijp uw cynisme dan ook niet, het is net of ik er iets aan kan doen?

 Het lijkt erop dat @Pottema en @Dieptriest dezelfde persoon zijn, kan het ook mis hebben.

 

@Pottema 

In de Sony Community staan verschillende topic's met de oplossing (iTV uitschakelen) voor het beeld formaat van de NPO1,2 en 3 op het fZiggo digitale TV netwerk. Is dit dan niet de oplossing voor je?

 

Dat er audio probleem zijn met de Harman Kardon kan aan het wereldwijde HDMI-probleem liggen, zoals dit bij alle TV merken voordoet.

 

 
73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Pottema
Ontdekker

Ik ben @Pottema en geen @Dieptriest fyi.

En de berichten die ik upload komen half over zo te zien in jou reactie, ik weet niet wat er fout gaat.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Pottema  schreef:

Ik ben @Pottema en geen @Dieptriest fyi.

En de berichten die ik upload komen half over zo te zien in jou reactie, ik weet niet wat er fout gaat.


Dan is dat opgelost, sorry dat het gevoel in me opkwam.

 

Wat betekend fyi?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!