annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

OPGELOST
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

Hoe kan het dat het beeld  bij A89 oled tv  op Nederland 1-2-3 niet goed word uitgelijnd bij het overschakelen van de zenders echt alleen op de 1-2-3 zenders zie je het beeld een beetje ploppen begint goed en dan na een seconde plopt het beeld met een verschil van ruim een centimeter naar recht geschoven de widemodes staat op auto  maakt verder geen verschil om het op een andere modes te zetten  div instellingen geprobeerd maar geen resultaat iemand die hier een oplossing voor heeft of weet hoe dit komt .

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Ik zal uiteraard de uitslag van de monteur van Caiway van a.s. Dinsdag posten 

de provider had  zelf nog nooit van dit probleem gehoord verwezen mij natuurlijk naar Sony  in eerste instantie  maarik  ben blij dat ze langs komen dus ben benieuwd .

profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Vandaag een Telfort/KPN provider tv box  aangesloten op de Sony  55XG9505 ( mijn 2e provider voor slaapkamer tv )  via HDMI en ook hier mee de afwijking op Ned  1  2 en 3 . Kan bijna niet anders dan de Sony   laatste firmware zijn. Nog en jou resultaten afwachten.

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Ik ook gisteren in slaapkamer getest op mijn Samsung 46 inch hi def tv getest en en geen probleem met de uitlijning op Nederland 1 2 3 test uitgevoerd  op de delfde bekabeling die ik ook gebruik in de woonkamer op de aansluiting van de provider nog even afwachten op a.s. Dinsdag wat de monteur gaat zeggen van Caiway  je hoort het van mij .

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Vandaag monteur langs geweest via  mijn provider (caiway) 

geen oplossing gevonden voor mijn probleem ze zouden in conclaaf gaan en ik zou het nog horen dus afwachten maar 

profile.country.NL.title
Trofie
Ontdekker

Dag lxiarohdos en hansbos1

 

Ik heb de zelfde klacht als jullie. Beeld niet gecentreerd bij ned 1 2 3. Ik heb een andere provider dan jullie. SKP. Mijn Sony kd75xg8596 heeft hier ook last van sinds de laatste tv update.

 

Mijn Phillips tv heeft dit probleem niet.

 

Het moet wel aan de laatste Sony update liggen. 

 

Helaas geen oplossing maar jullie zijn niet de enigen 😛

 

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Hallo even een update van mijn kant

ik had de issue betreft het ploppen op het scherm op de Facebook caiway gebruikers gepost daar vertelde iemand dat je in instellingen de interactieve toepassingen uit moet  zetten en weet je wat hij plopt niet meer in ieder geval in mijn geval , het kwam door dat de HBBTV aan staat bij sommige ab kun je ook op de rode knop drukken en dan zet je het  uit hopelijk bij jullie ook de oplossing .

profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Bedankt voor je reactie .

Zoek me suf naar de instelling die dit kan aanpassen op mijn Sony KD-55XG9505 .  Iemand anders al kunnen testen ?

Blijft een punt dat het gekomen is direct na de firmware update 64960.

profile.country.NL.title
Trofie
Ontdekker

Bedankt voor jullie reacties,

 

Ik kan ook de instelling niet vinden. @Ixiarohdos waar heb jij deze gevonden?

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Ik heb deze richtlijnen gevolgd en het is hier mee verholpen in mij geval 

940889B6-ED8F-4016-81F1-4E11232F2FFB.jpeg

profile.country.NL.title
Trofie
Ontdekker

@Ixiarohdos @ Bedankt voor je snelle reactie

Ik heb het gevonden. Alleen mijn menu is net iets anders. 

 

@HansBos1 

Ik heb het op de volgende manier gedaan misschien werkt dit voor jou ook?

 

Ga naar instellingen / tv kijken / voorkeuren (kanalen) / interactieve toepassing en dan interactieve toepassing inschakelen uitschakelen