annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

OPGELOST
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Beeld op Nederland 1-2-3 niet beeldvullend bij rest wel netjes uitgelijnd

Hoe kan het dat het beeld  bij A89 oled tv  op Nederland 1-2-3 niet goed word uitgelijnd bij het overschakelen van de zenders echt alleen op de 1-2-3 zenders zie je het beeld een beetje ploppen begint goed en dan na een seconde plopt het beeld met een verschil van ruim een centimeter naar recht geschoven de widemodes staat op auto  maakt verder geen verschil om het op een andere modes te zetten  div instellingen geprobeerd maar geen resultaat iemand die hier een oplossing voor heeft of weet hoe dit komt .

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Ik heb deze richtlijnen gevolgd en het is hier mee verholpen in mij geval 

940889B6-ED8F-4016-81F1-4E11232F2FFB.jpeg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Trofie
Ontdekker

@Ixiarohdos @ Bedankt voor je snelle reactie

Ik heb het gevonden. Alleen mijn menu is net iets anders. 

 

@HansBos1 

Ik heb het op de volgende manier gedaan misschien werkt dit voor jou ook?

 

Ga naar instellingen / tv kijken / voorkeuren (kanalen) / interactieve toepassing en dan interactieve toepassing inschakelen uitschakelen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

28 ANTWOORDEN 28
profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Heb het zelfde zie mijn draadje iets verder.

KD-55XG9505 na fw update 64960 beeld kleiner.

Kijk je ook via een CI module Van Canaldigitaal? Heb ondertussen ook gemeld bij Sony support . Daar kreeg ik het advies om de fabrieks instellingen terug te zetten maar zoals verwacht bracht dat geen oplossing.

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Hallo.
Bedankt voor je reactie
Ik kijk via glasvezel bij Caiway alles al geprobeerd maar nog geen
resultaat tot nu toe of het komt door update weet ik niet sinds een week in
bezit de tv wel de Update gehad op 26-11-2020 nog niet met Sony
gecommuniceerd over dit probleem irritant vind ik dit

Groet
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Sory had perrongeluk  op opgelost gedrukt maar helaas is het niet opgelost

profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Sony customer service geeft als reactie dat het bij de tv provider ligt en niet aan de tv kan liggen. Heel vreemd dat het direct na de firmware update is gekomen om dit te zeggen.

Ben benieuwd naar je verdere resultaten. 

 

 

 

 

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Vandaag contact gehad met Sony,
Na wat dingen doorgenomen te hebben betreft aansluitingen enz vertelde medewerker dat ik onderstaande moest proberen
Soft reboot
Druk de aan/uit knop op uw afstandsbediening gedurende 10 seconden in terwijl deze op de televisie gericht is. Het toestel zal opnieuw opstarten. Let op: u dient de 10 seconden vol te maken.

Power Cycle
Haal de stekker uit het toestel en koppel alle externe apparaten los van de televisie. Wacht twee minuten en sluit de televisie weer aan op het stopcontact.

Fabrieksinstellingen herstellen
Ga naar Home - Instellingen - Opslag en Herstel - Fabrieksinstelling - voer deze uit

De eerste twee al geprobeerd maar geen geen resultaten wat wel op viel na de soft reboot was het beeld goed wil zeggen beeldvullend maar na overschakelen naar ander kanaal was het probleem weer aanwezig twee keer gedaan beide keren het zelfde resultaat.
De. Fabrieksinstellingen herstellen moet ik nog doen .
profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Probleem voorgelegd bij mijn provider Canaldigitaal . Gaat door naar hun technische dienst. Ik hou je op de hoogte van de ontwikkeling

profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

Bedankt voor je reactie hou mij aanbevolen ben benieuwd weet je wat ook gek is dat op mijn slaapkamer de tv merk samsung 1080p hi def tv daar komt het probleem niet voor ook aangesloten met bekabeling van de nieuwe Sony tv
Hopelijk snel opgelost nogmaals bedankt voor je reactie .
profile.country.NL.title
Ixiarohdos
Lid

As Dinsdag komt er een monteurs langs van mijn provider om te kijken naar het probleem betreft Nederland 1 2 3 van niet goed uitlijnen op de Sony 55-A8  bij andere zenders komt dit voor 

profile.country.NL.title
HansBos1
Lid

Ben heel benieuwd of Sony gelijk

heeft en het niet aan hun update ligt.

Zodra ik het antwoord heb van Canaldigitaal zal ik het posten.