annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Auto disconnect Wifi KD-65XD8577

warrior360
Nieuw

Auto disconnect Wifi KD-65XD8577

Sinds de nieuwe Oreo update blijft de televisie de verbinding met Wi-Fi verbreken.

Zodra de tv aangezet wordt geeft het aan dat er geen internet verbinding is.

Dit krijgen we te zien bij elke keer dat we de televisie aanzetten.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Meestal is een te hoog (>11) WiFi kanaal in de router de oorzaak.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mirjam74
Ontdekker

Sinds ik een nieuwe router heb ontvangen van Ziggo moet ik ook steeds opnieuw wachtwoord van WiFi opnieuw invullen op televisie (draadloos). Lijkt wat willekeurig, niet altijd na uitschakelen televisie.

Nu lees ik hier over de kanalen in de router. Maar hoe pas ik dit aan in de instellingen van de router / Connectbox (Arris)?

profile.country.NL.title
mirjam74
Ontdekker

Het betreft overigens de AF8.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Inloggen in het modem/router.

 

Meer info: Ziggo Community

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mirjam74
Ontdekker

Ik ben ingelogd, maar zie niet terug hoe ik aantal kanalen kan aanpassen/verlagen.

Vraag het wel bij Ziggo.

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Altijd na een firmware update toestel terugzetten na fabrieksinstelling is het beste om het toestel goed te laten werken.

MvG Hans

profile.country.NL.title
-hans-
Lid

Btw voor dit toestel draait nog op Nougat en is nog geen Oreo update. Als je deze handmatig er op hebt gezet zal dit waarschijnlijk het probleem zijn.

MvG Hans