annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

65AG9 dunne lijnen bij heel veel flikkerende lichten

profile.country.NL.title
erick1985
Lid

65AG9 dunne lijnen bij heel veel flikkerende lichten

Goeiendag, ik ben in het bezit van de verrukkelijke 65 inch AG9.

 

Ik zit vd week een concert te kijken op bluray (geen HD)  waar soms zeer snel flikkerende licht beelden langskomen. En bij sommige momenten lijkt het of het beeld iets vervormd en er verschijnen horizontale lijnen op de punten in het beeld waar de podiumlichten zeer snel knipperen, licht naar zwart, (één flits per frame zeg maar, dus erg snel). Nu lijkt het mij sterk dat deze AG9 te traag is in het aansturen van de pixels...dus vraag mij af wat dit kan zijn? Zou het aan de tv liggen, of mijn speler, of mijn bekabeling? Ik heb het getest door frame-by-frame vooruit en achteruit te springen, maar dan is het niet zichtbaar (dus het zit niet in de film op beeld zelf). Heb ook nog een andere film getest met snell bliksem-flitsen en daar is het niet aanwezig... Ik hoop op wat reacties, alvast dank! 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk een verkeerde instelling in het beeld menu in de AG9 of Blueray-speler.

In het verleden had je al meerdere problemen met het beeld zo te lezen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
erick1985
Lid

Tja ik zou niet weten welke instellingen dat moeten zijn aangezien ik alles al nagelopen ben, motion-flow, vloeiende gradatie, etc.

(Die problemen van voorheen zijn opgelost.)

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Gewoon terug zetten naar de fabrieksinstellingen, je hebt teveel met de instellingen zitten klooien!

Hier heb ik perfect beeld op de AG9 met de standaard instellingen!

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________