annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

576 /1080i ziggo Sony kd-55xf8505

profile.country.NL.title
Serjaje
Ontdekker

576 /1080i ziggo Sony kd-55xf8505

Hallo,

We hebben een Sony kd-55xf8505 tv rechtstreeks aangesloten op het Cai aansluitpunt van Ziggo. Alles digitaal ingesteld volgens ziggo, npo 1,2,3 en ziggo sport zijn 1080i/25hz en de rest 576/25hz.

 

hoe kan ik de overige zenders instellen als 1080i, zonder tussenkomst van een humax decoder? En volgens mij moet de frequentie van 25hz ook hoger kunnen.

alvast bedankt.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Channel_Z_NL
Lid

Hallo Serjaje,

 

Dat gaat niet lukken, tenzij je dus wel de Humax decoder ( of elke andere decoder/tv box van Ziggo ) er tussen gaat gebruiken.

Of je moet gebruikmaken van een Ci+ kaart die je in het CAM slot van je tv plaats...

Dan pas worden de overige zenders gedecodeerd en omgezet naar HD 1080i 25Hz

Niet alle zenders worden dan trouwens HD 1080i 25Hz, want het ligt er natuurlijk ook aan, wat voor een tv abonnement je bij Ziggo afneemt... ( Start, Complete of Max ) 

En nee het wordt niet meer dan die 25Hz, dit is het maximale signaal wat Ziggo over de kabel stuurt, dat scheelt Ziggo namelijk een hoop bandbreedte...

En dat is ook helemaal niet erg want je decoder/tv box of tv maakt er automatisch of via instellen 1080P 50Hz van...

 

Je tv direct op de CAI, zonder het bovenstaande  is en blijft dus inderdaad npo 1,2,3 en Ziggo sport 1080i/25Hz en de rest 576/25Hz. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De XF8505 ontvangt nu het Kabel TV pakket met de NPO 1, 2 3 en Ziggo Sport zenders in HD-kwaliteit (1080i).

Om meerdere zenders in HD-kwaliteit te ontvangen is TV start pakket i.c.m. de CI+ module nodig.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Channel_Z_NL
Lid

Hallo 

 

profile.country.NL.title
Serjaje
Ontdekker

Channel Z, bedankt voor je reactie.

 

Ik kan geen CI-module plaatsen, aangezien mijn TV een ingebouwde decoder (DVB-T of zo iets) heeft. Ik ga ervan uit dat deze decoder dezelfde functie heeft als de humax decoder. Vandaar mijn vraag op dit forum.

 

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Een CI+ module komt in het kaartslot aan de achterkant van de XF8505.

 

Zie de gebruikershandleiding blz12nl nr1

 

1 CAM (Conditional Access Module)
• Biedt u toegang tot betaaltelevisieservices. Zie de gebruiksaanwijzing die bij uw CAM is geleverd voor meer informatie.
• Plaats de smartcard niet rechtstreeks in de CAM-sleuf van de televisie.

U moet deze plaatsen in de Conditional Access Module die u hebt gekregen van uw erkende dealer.
• CAM wordt niet in alle landen/regio's ondersteund. Controleer bij uw erkende dealer.
• Er kan een CAM-melding verschijnen wanneer u overschakelt naar een digitaal programma nadat u internetvideo gebruikt hebt.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Channel_Z_NL
Lid

Geen dank Serjaje,

 

Wat ik al had uitgelegd, gebruik de Humax of elke andere Ziggo decoder box, of een CI+ kaart

Je tv heeft een CAM slot ( zie ook de link van  waar dus een CI+ kaart/module in geplaatst kan worden... ( het is de kaart die het versleutelde signaal, ontsleutelt )  

Pas dan krijg je wat je graag voor elkaar wil hebben, hieronder een link naar wat het precies inhoud, en je kan er ook checken of je tv geschikt is:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus

Hopelijk kom je er wat uit, en kun je straks genieten van je zenders in HD

 

Mocht je er nu nog niet uitkomen, vraag gerust verder 🙂