annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

www.sony.eu/exwarranty heeft geen NL keuze en ik kan dus niet mijn camera registreren

profile.country.NL.title
hansjelles
Ontdekker

www.sony.eu/exwarranty heeft geen NL keuze en ik kan dus niet mijn camera registreren

Ik heb een tweede Sony FX30 body aangeschaft en wil gebruik maken van de mogelijkheid om de garantie een extra jaar te geven. Op het kaartje wat in de verpakking van de camera zat is het web adres: www.sony.eu/exwarranty aangegeven. Daar moet je een keuze maken welk land. Helaas is daar geen Nederland aanwezig! Waardoor ik geen gebruik kan maken van deze extra service. Mijn vraag 1 kan die keuze worden toegevoegd voor andere klanten en mijzelf. Vraag 2 is het mogelijk om mijn tweede FX30 body nog steeds een extra jaar garantie te geven? Ik hoor graag van jullie.
Vriendelijke groet

Hans Jelles

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Neem even contact op met Sony support. 
Daar kunnen ze je verder helpen.

 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

exwarranty.jpg

Inderdaad heel vreemd.

profile.country.NL.title
hansjelles
Ontdekker

Dag Stramke, ik neem aan dat Sony support ook dit forum leest (of vermoed jij van niet?) dus contact opnemen met support lijkt mij een beetje overbodig. Ik geef aan, dat er zoals je zelf ook constateert, een fout in hun keuze van landen zit waar ik niet alleen last van zal hebben maar iedereen die in Nederland een camera wil registeren voor 1 jaar langer warranty. het lijkt mij in hun eigen belang dat ze dit repareren voor ze allemaal mailtjes, belletjes etc gaan krijgen.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik vermoed van niet.

Ik heb je bericht overigens wel aangemeld met de vraag of ze er naar willen kijken.

profile.country.NL.title
hansjelles
Ontdekker

Dank Strampke! Ik wacht even af.

Szabine
Nieuw

Op het kaartje wat bij de camera geleverd is, staat dit extra jaar garantie niet voor Nederland geldt