Deel jouw ervaring!
Ik heb onlangs de 18-135 gekocht bij mijn A6000, en daar ben ik blij mee. Het ziet ernaar uit dat deze lens vaak op mijn camera zal zitten. Nu zoek ik een paraat-tas waar deze combi in past. Zo klein, strak en plat mogelijk, er hoeft niet echt ruimte te zijn voor andere spulletjes, daarvoor heb ik genoeg grotere tassen. Momenteel heb ik de Lowepro TLZ 20, maar die is me net wat te dik, en heeft wat ruimte over.
Ik heb al veel zitten zoeken en proberen, maar ik kan maar geen tas vinden die aan mijn eisen voldoet. Iemand hier die een suggestie heeft?
Tuurlijk! Wie weet heeft iemand er iets aan. 😉
En nog even een update:
De tas die ik heb gevonden (de Crumler Quick Delight 150) was zo goedkoop omdat deze vervangen is door een nieuwer model, de: Triple A Toploader 150. Die is wat zwaarder, maar ook een stuk steviger, schijnt het. De buitenstof en het beschermschuim zijn kennelijk verbeterd en dikker, en daarmee is mijn enige bezwaar eigenlijk verdwenen. De prijs is wel weer €40.
Dankjewel mahendr51, voor het uitzoekwerk! Ik heb deze tas ook besteld en inmiddels ontvangen. Hele praktische en handzame cameratas 🙂