annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Updaten A7ii met Mac OS Sierrra 10.13.2

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Updaten A7ii met Mac OS Sierrra 10.13.2

Al enige tijd staat op Sony.nl het bericht dat de A7 modellen niet te updaten zijn als je MAC OS 10.13 gebruikt...

http://sony-eur-eu-nl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/144619

 

@Anonymous of andere mod; Heeft Sony enig idee wanneer dit opgelost is? (nabije toekomst is zeer vrijblijvend qua planning...)

 

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Anonymous

 

Van Tech-repair begrepen dat zij de camera ook de laatste firmware geven, dus probleem voor mij en voor nu opgelost....

 

Blijf benieuwd naar structurele oplossing van het update probleem in relatie met High Sierra.

 

groet, Sigi

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Sigi,

 

Ik heb het nagevraagd maar wegens de kerstperiode zal het waarschijnlijk even duren voordat ik een reactie ontvang.

 

Prettige jaarwisseling alvast! 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Dank, jij ook alvast een goede jaarwisseling! :wine::wine:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Anonymous  en/of @RoosSBNL

 

Mogelijk dat dit de oplossing is? https://support.d-imaging.sony.co.jp/mac/driver/1013/nl/index.html

Graag bevestiging van Sony team

Indien ja, dan beetje jammer dat ik het via S.A.R. moest vinden...

 

groet, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt Sigi!

 

Dat zou best eens kunnen, zodra ik bevestiging ontvang laat ik het je weten. 

 

Veel plezier vanavond! 

 

Groet, 

Arthur

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Sigi, 

 

De informatie op de site klopt.

 

Hier staat echter dat het momenteel alleen voor de ILCE-7RM3 is.

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Anonymous, Oke, dank. Betekent dat de rest van de A7 serie "nog even" moet wachten?

Stond overigens ook op de site van Brian Smith, maar dan moet je je wel even door het Q&A deel heen worstelen.

Ik ga er voor nu even vanuit dat zodra dit wel kan er een Sony melding van komt. Want m'n Sony support app. blijft maar melden dat er een firmware update klaar staat (wat op zich natuurlijk ook zo is..)

 

Zal zelf ook nog eens googlen of er nog slimmeriken zijn geweest die het opgelost hebben. Brian Smith stelt de Apple updates uit tot Sony zover is, maar dat is voor mij de omgekeerde wereld..en HighSierra is al een maand of 7 uit....

 

Andere info van Sony US Community (laatste berichten) https://community.sony.com/t5/Alpha-SLT-DSLR-Cameras/Driver-Loader-for-Mac-OS-10-13/td-p/651374/page/2

Kan het dan wel?

 

Probleem overigens ook aangemeld bij de support site Sony...volgens de spelregels :grin::innocent::yahoo:

Groet, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
Anonymous
Niet van toepassing

Dat is mij verder niet meegedeeld, Sigi. Ik raad je aan om dit aan Support te vragen.

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Anonymous,

 Heb jij nog iets vernomen intern Sony B/NL? Zoals eerder vermeld komen de webform berichten van mij niet door aan Support, en dus heb ik daar ook nog niet iets van gehoord. 

 

Ben ondertussen wel benieuwd, ik vind het wel belangrijk om met versies bij te blijven.

(en misschien meerdere leden hier)

 

groet, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en
Anonymous
Niet van toepassing

Voor zover ik weet is er niets aan- of afgekondigd, Sigi. Ik hoop zelf wel dat er voor alle anderen ook een update komt uiteraard, maar helaas heb ik daar vanuit mijn positie geen enkele invloed op.