annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Strepen in jpg van foto alpha6000

Vanwingerde
Nieuw

Strepen in jpg van foto alpha6000

image.jpegimage.jpegIk ben in het bezit van de systeemcamera alpha6000 met de 4/16-70 lens. Ik heb deze nu ongeveer een jaar. Foto's bewerk ik altijd mijn ipad. Onlangs merkte ik ineens dat er op foto's die ik naar de ipad kopieerde strepen staan aan 1 kant van de afbeeldingen. Vreemd is dat deze niet te zien zijn als ik de foto bekijk op de display van de camera. Als ik de foto open in de app waarmee ik ze bijna altijd bewerk (Enlight) worden ze zichtbaar en verdwijnen deze niet meer. In een andere app zijn de strepen niet zichtbaar. Het lijkt erop dat in de foto's iets niet goed is, maar dat dat niet in elk programma zichtbaar is. Heeft iemand een idee wat de fout veroorzaakt en wat er aan te doen is? Ik heb al met verschillende settings foto's gemaakt en ook de geheugenkaart gewisseld, maar het probleem blijft. Ik heb 2 foto's toegevoegd als voorbeeld. De ene is het origineel van de camera, de ander een bewerkte versie waar deze strepen altijd zichtbaar in zijn.

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Je zegt het eigenlijk tussen de regels door zelf: het ligt aan de app op je ipad :wink:

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training