annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ILCA-68 probleem: toestel blokkeert

profile.country.NL.title
bertram.bergink
Lid

Sony ILCA-68 probleem: toestel blokkeert

Vorige week heb ik een nieuwe A68 gekocht. Nu heeft het toestel kuren die ik niet verklaren kan..

Als ik in de slimme automatische modus of in de superieure automatische modus een foto maak en dat is een foto met driebeeld continu opname, dan kan ik één foto maken en daarna blokkeert het toestel en kan ik helemaal geen foto meer maken totdat ik het toestel weer aan/uit gezet heb.

Wat is hiervan de oorzaak??

 

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Nee, dat snap ik, ik wilde het probleem alleen aanhalen en kijken of hiervoor al een oplossing is, aangezien uw dit al eerder had getypt:

 

"Hoi @bertram.bergink,

 

Ik heb je bericht 'geëscaleerd' zoals dat hier in vakjargon heet. Dan lezen medewerkers van Community/Sony mee en komen hopelijk met een antwoord."

 

Tevens heeft @bertram.bergink gezegd dat dit probleem bij een omgeruilde body blijft bestaan:

 

"Ben net terug van Foto Konijnenberg. Ze hebben de body zonder probleem omgeruild. In de winkel het probleem met de nieuwe body niet kunnen 'opwekken'. Thuisgekomen wel weer....Helaas."

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ah ok, dan is dat helder. 

Ik heb jouw vraag ook even doorgezet naar de medewerkers.

Het zou nog steeds een exemplarisch probleem kunnen zijn, ik kan niet echt iets vinden over een productiefout of iets dergelijks. 

 

profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Dat is fijn om te horen, ik hoop dat hiervoor snel een oplossing komt!

 

En graag hoor ik nog hierover!

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik vermoed dat er vanuit Sony inmiddels gereageerd is, als het goed is heb je een berichtje in je inbox hier. (Het kleine envelopje)

 

 

profile.country.NL.title
TheBlitz.Photography
Lid

Ik heb jammer genoeg niks ontvangen. Ik heb gedrukt op het envelopje naast de zoekbalk, is dat de goede?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ah ok, da's wel het juiste envelopje inderdaad. Mijn advies zou zijn om de camera voor reparatie aan te bieden. Helaas is er geen kant-en-klare oplossing.

Dit is de reactie die ik kon zien: 

 

Beste heer Debi,

Bedankt voor uw bericht.

Ik raad u aan om de zaak verder uit te zoeken met de technische dienst. Zij kunnen dit probleem voor u escaleren en verder uitzoeken.

Wij verwachten dat uw probleem verder uitgezocht moet worden.

Met vriendelijke groeten,

SONY SUPPORT TEAM