annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Foto & Video Experience 2015: A-mount

profile.country.BE.title
beroose36
Lid

Sony Foto & Video Experience 2015: A-mount

Ik hoop hier info te kunnen vergaren over het al of niet continueren door Sony  van de A mount series.(bodies) . en ook mogelijkheid zien of er een vervanger van de A 99 komt ( of aanwezig is) Ik ga echt geen toestel met E mount aankopen (hoe goed de specificaties ook zijn) , met een afgrijselijke aanpassing balk  om  A mount lenzen  te laten fitten op E mount; nog maar  xtra gewicht bij de SAL 24-70  f 2.8 en de G 70-200 f2.8.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik hoop net zoals jij op een A99II, maar een A99II gaan we echt niet zien op de experience day...zelfs als die morgen zou aangekondigd worden, duurt het nog even voor er een toestel beschikbaar is. Dus ik acht de kans <0.01%.

 

Ik ben het ook eens met je adapterverhaal, behalve over het extra gewicht: die spaar je met een E-mount body ook uit...

 

Ik heb ook de vrijheid genomen om je titel aan te passen, daar het voor verwarring kan zorgen. Ik heb gekozen voor een meer specifieke titel.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Misschien eindelijk licht aan het einde van de tunnel?

 

http://www.sonyalpharumors.com/sr4-sony-will-announce-a-new-a-mount-camera-in-early-november/

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Het zou zomaar kunnen... Of een alpha59... een alpha39, een qx-camera met A-mount. :wink: