annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Alpha A35 valt ineens uit ? Wat is er stuk.

OPGELOST
mama36
Ontdekker

Sony Alpha A35 valt ineens uit ? Wat is er stuk.

Hallo,

 

Ik heb al een aantal jaren een Sony Alpha A35 nu gisteren neem ik een reeks fotos en de batterij is vol geladen had nog 74% en ineens valt toestel uit en krijg hem ook niet meer opgestart

Wat kan hier de oorzaak van zijn of wat is er stuk ?

Zou dat de sluiter kunnen zijn dat kapot is ?

 

Hoeveel kost dit om te laten herstellen?

Het lcd scherm zou ik terwijl ook laten vervangen omdat er toch wat krassen opstaan.Wat is hier dan de prijs voor?

 

Bedankt

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
mama36
Ontdekker

Ik heb de batterij toch volledig goed laten opladen en nu doet het toestel het wel 

 

Kben Super blij dat het terug inorde is lag dus toch aan de batterij

Er zit een volledig nieuwe erin 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
mama36
Ontdekker

Tijdens ons verlof waren we op vakantie en wou ook fotos nemen en batterij was toen 60 procent en neem dan aantal fotos en toen ineens zei het toestel accu bijna leeg

Ik schakel toestel uit haal batterij eruit en dan doet het toestel het terug. 

Dus ik hoop en denk eerder dat batterij aan vervanging toe is ,is mijn 1ste batterij sinds ik mijn toestel heb.

Dus al enkele jaren oud dus ook de batterij.

 

Nu laad ik mijn batterij op met een ander oplader waar ik de percentage kan zien en er komt op 70 %,nog geen 3 min laten zegt de oplader dat hij 100 % is ik haal de batterij er opnieuw uit en plaats die terug in de oplader dan terug komt er 70 %.

 

Ik ga eerst proberen met een nieuwe batterij eens in te steken maar die ga ik eerst gaan kopen .

mama36
Ontdekker

Denk niet het probleem is van de batterij nieuwe batterij erin maar toestel doet niets :-(((

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @mama36

 

Da's jammer! Zou ook mijn eerste idee zijn om uit te proberen. 

Trouwens is het wel zo dat een nieuwe batterij na de eerste lading ook snel leeg kan zijn, maar ik begrijp dat je toestel nu helemaal niet aangaat? Terwijl eerst het probleem was dat de batterij snel leegliep?

 

Als een nieuwe batterij geen oplossing is zal het denk ik uitdraaien op een reparatie. Ik zou dan wel eerst vragen om een prijsopgave.

mama36
Ontdekker

Ik heb de batterij toch volledig goed laten opladen en nu doet het toestel het wel 

 

Kben Super blij dat het terug inorde is lag dus toch aan de batterij

Er zit een volledig nieuwe erin 🙂

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Top dat het toch eenvoudig opgelost is zo!

Post gerust eens wat foto's in de gallery hier!