annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7RII aangekondigd!

profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

Sony A7RII aangekondigd!

keypoints:
 
A7rII:
• 42MP Full-Frame Exmor R BSI CMOS Sensor
• BIONZ X Image Processor
• 5-Axis SteadyShot INSIDE Stabilization
• 399 Phase-Detect AF Points & 5 fps Burst
• Internal 4K XAVC S Video & S-Log2 Gamma
• Weather-Resistant Magnesium Alloy Body
• Built-In Wi-Fi Connectivity with NFC
• ISO 102,400
• no shutter blade motion
• 3,5x faster than the A7r
• A7rII focus is almost 40% faster than the one of the A7r
• Shipping in August
 
Dus ook intern 4k, 42mp sensor en image stabilization! Ik wil :grin:

 

dpreview: http://www.dpreview.com/articles/8917769536/sony-alpha-a7r-ii-has-42-4mp-on-full-frame-bsi-cmos-sens...

 

official : http://www.sony.net/Products/di/en-us/products/dkw5/index.html?contentsTop=1

42 ANTWOORDEN 42
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Sorry, ben het deze keer eens oneens :wink:

 

Je kan heus met een preproductie-sample wel wat nuttigere dingen laten zien dan wat algemene Blabla zoals in het filmpje dat je ondertussen al overal hebt gelezen.

 

Je kan heus andere dingen tonen dan beeldkwaliteit in zo'n filmpje of de tracking-capaciteit van de AF.

 

Ik denk maar aan het menu met ISO auto met instelbare limieten, Eye-tracking (zoals dpreview zo mooi liet zien), het automatisch inzoomen in playback modus naar de plaats waar de camera heeft scherpgesteld, nieuwe AF-modi, etc...

 

Alleszins, leuk dat er een filmpje van is, maar er zat meer in...vind ik. :nauseated_face:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
albertdros
Bijdrager

ook mee eens. Het filmpje was wel wat te algemeen. Ze hadden bij wijze van spreken dit filmpje net zo goed vanuit hun winkel kunnnen maken zonder dat de A7RII er daadwerkelijk was. Wat ik al in mijn eerdere reactie zei en wat portmixus hier ook weer zegt: alles wat er hier in het filmpje wordt gezegd kon je zo al overal lezen.

 

Maar toch, Vincent heeft natuurlijk ook wel een punt. Elke functie die je ook test, heeft een kans om te verschillen van het uiteindelijke model wat op de markt komt. Dit verwacht je natuurlijk niet, maar de kans bestaat. Zelfs met menu items, focussing prestaties, ISO performance etc. Dus ik zie het een beetje van 2 kanten.

 

 

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Denk dat er wel een onderscheid te maken valt tussen een review en een hands-on.... Het geeft mij een beetje het gevoel dat het niet heel goed voorbereid is. Tja dan kun je je afvragen of je hiermee niet een beetje het doel voorbij schiet.