annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony A7 III met Yongnuo YN560 III flitser off camera

profile.country.NL.title
amanda
Ontdekker

Sony A7 III met Yongnuo YN560 III flitser off camera

Ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijn Sony A7 III off camera kan laten 'communiceren' met mijn Yongnuo YN 560III flitser. Op de camera doet de flitser het uitstekend. Nu wil ik graag ook de flitser off camera kunnen gebruiken, maar ik kom er niet goed uit welke triggerset (of iets anders) ik zou moeten hebben om dit te laten werken. Heeft iemand de gouden tip?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi @amanda !

 

Van wat ik weet van yongnuo gebruikers is dat dat prima moet werken met yongnuo triggers. Ik zou even bij een camera winkel navragen welke je het beste daarvoor kan gebruiken. Ik heb zelf alleen ervaring met Sony flitsers (waar ik een o.a. een godox set voor gebruik om die aan te sturen) 

 

Succes!

Antonette 

profile.country.NL.title
amanda
Ontdekker

Dankjewel Antonette voor je informatie. Ik had al contact opgenomen met twee grote camerawinkels maar die kwamen er helaas ook niet uit. Misschien is er hier iemand met praktijkervaring die me kan vertellen welke triggerset werkt (ook als die misschien in basis voor een ander merk is). De Yongnuo triggersets die nu te koop zijn, zijn of voor Canon of voor Nikon (volgens de specificaties). Maar misschien werkt een of allebei ook wel met Sony.