annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SLTA-99...al afgeschreven...?

profile.country.BE.title
beroose36
Lid

SLTA-99...al afgeschreven...?

Tenzij Sony werkt aan een MKII ,goed stil anders rond dit type ; alleen maar alle energie voor de A 7 series..  

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Naar mijn bescheiden mening is het "logisch" dat er nu aandacht wordt geschonken aan de A7 reeks, ze zijn hot en heel nieuw, ze krijgen veel aandacht en zijn voorlopig een "mager platform". Daarmee bedoel ik dat er weinig lenzen zijn in verhouding tot de interesse in dit product.

 

Anderzijds ben ik vrij zeker dat we dit jaar een A99II zullen zien, naar analogie met A77II vorig jaar. 

Als de A99II wordt wat de A77II geworden is maar nog beter...Dan verwacht ik een knap toestel!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Arca1ne
Lid

Ik verwacht wel een A99II. Hoop daar toch een beetje op. Ik vermoed dat ik wsl niet de enigste ben en er velen zijn die nog wachten met het aanschaffen van een A7, op wat de A99II te bieden zal hebben.

profile.country.BE.title
beroose36
Lid

El als er de MKII zou komen is een mooi bewijs dat Sony de A type lenzen blijft ondersteunen ;als die er niet komt en iedereen mee MOET op het E type om  dan met zijn A lenzen  inventaris een E odel te gaan bemonsteren met een al even monsterlijke adapter..  vrees ik dat het een ander merk zal worden ,hoezeer ik Minolta/sony trouw ben ..nog steeds omwille van de inventitiviteit,creativiteit en vooral lens kwaliteit  die bij een aantal andere spelers wat zoek is. en zo goed als onbetaalbaar .. behalve Canon en zelfs Fuji die met een full frame op de proppen gaat komen .

 

profile.country.BE.title
NEXBert
Bijdrager

Ergens wel logisch dat er nu voornamelijk over de A7 modellen wordt gesproken. Dit zijn dé nieuwste camera's en Sony wil hier dan ook reclame voor maken. Toen de A99 net uit was, leek toen ook 'al' het nieuws over deze camera te gaan. Als de geruchten kloppen komt er waarschijnlijk wel een opvolger uit voor de A99 al blijven dit natuurlijk geruchten... In mijn ogen is een camera waar je voordien tevreden over was niet afgeschreven als er een update komt (of een andere model). Zo fotografeer ik nog steeds met een NEX-5N alhoewel er al enkele opvolgers zijn verschenen. Alles hangt in mijn ogen af van 1) het aantal verbeteringen/aanpassingen 2) de grote van de verbeteringen/aanpassingen en 3) de prijs die je hiervoor moet betalen...

https://www.facebook.com/bertdellafaille