annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mac upgrade naar Catalina

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Mac upgrade naar Catalina

PlayMemories Home staat niet op naar update naar mac Catalina. Kan fotos via wifi niet (meer)downloaden van A7 iii.

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
Jurgen2511
Ontdekker

Net begonnen met mijn Sony a7III. Zie dat Imaging edge desktop niet compatible is met Mac Catalina. Aangezien ik ook nog niet zo thuis ben in de software misschien wel een dumpie vraag maar hoe haal ik de foto’s nu het beste binnen en waar ga ik ze bewerken.

Dank voor een jip&janneke tip

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Jurgen2511 

Ik gebruik een USB cardreader waarin ik mijn SD card stop en vervolgens via Finder importeer op mijn MBpro

groet, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.BE.title
DeblonF
Ontdekker

Hallo,
dank voor de tip.
Is intussen opgelost.
Vr. Gr.
Frank
profile.country.NL.title
BernardLeo
Ontdekker

Sony verkoopt ook in 2020 op haar website de HX90V nog steeds. Ik kocht er eentje in september 2020 (ben daar zeer tevreden over), maar nu blijkt dat de daarmee verbonden software als Playmemories, nodig om draadloos foto's over te zetten naar mijn Mac niet meer werkt onder Catalina. Komt er nog een updata? Zo nee, dan is dat minder netjes van Sony, want dat betekent steeds een te slap klepje openen, de kaart eruithalen of een langzame omweg via mijn telefoon. Weet iemand een andere oplossing?

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Ik ben terug gegaan naar Mojave en gebruik het automatisch draadloos importeren.app om fotos over te brengen van mijn A7 iii naar mijn iMac (2017). Ik gebruik Imaging edge niet (meer) op mijn computer. Files overbrengen via een USB kaart reader is erg onoverzichtelijk. Ik breng video files van mijn AX53 en A7 iii allebei over via Wifi.

profile.country.NL.title
Mel_Day
Ontdekker

Imaging Edge werkt wel om files over te brengen van A7 iii naar Galaxy S20.