annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het mysterie van de ontbrekende vouchercode voor lens (cashback actie Sony A7M3)

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Het mysterie van de ontbrekende vouchercode voor lens (cashback actie Sony A7M3)

Ik heb 26 november een A7M3 + 24mm f/1.4 GM aangeschaft ivm de cashback actie. Nu heb ik alle stappen genomen om in aanmerking te komen voor de cashback, wat ook is gelukt voor de A7M3 body, alleen ontvang ik de vouchercode maar niet die nodig is om de lens op te geven voor de cashback actie... Nee, ook niet in mijn spamfolder ;).

 

Iemand die dit ook heeft ondervonden?

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
baooste
Lid

Er zijn twee cashbackacties: de "gewone" winter-cashback (https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/terms/NL_DI_Winter_Terms_and_Conditions.pdfhttps://w...) op camera's en lenzen en de "Welcome to Sony" cashback (https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/terms/NL_DI_Lens_Terms_and_Conditions.pdf). Voor die laatste heb je een mail met vouchercodes van Sony nodig. 

Als je die mail niet binnen een paar werkdagen krijgt/hebt gekregen zou ik met Sony support contact opnemen.

 

Ik heb vorige week ook de A7M3 met drie lenzen gekocht en heb (na registratie van de camera) binnen twee dagen een mail gekregen met 3 vouchercodes zodat ik op 3 lenzen nog eens extra cashback kon krijgen van € 100 per lens. Die heb ik inmiddels aangevraagd.

 

In totaal levert het me € 900,-- cashback, dus dat is best leuk.

 

Even in de gaten houden dus.

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Thanks voor je reactie. Inderdaad een slimme zet!

 

Kan jij mij vertellen wat het verschil tussen beide acties is? De "Welcome to Sony" actie lijkt ook voor bestaande gebruikers te zijn en de hoogte van de cashback verschilt niet per actie(?).

 

Gek, het lijkt erop dat ik inderdaad ook de lens via de winter-cashback kan registreren zonder voucher code...

 

Verwarrend

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Ik bedenk me nu dat het zou kunnen zijn dat de Welcome to Sony actie garandeert dat je tot na de winter cashback nieuwe lenzen kan kopen en registreren voor de cashback. Misschien is dat dan het verschil.

profile.country.NL.title
baooste
Lid

Dag Toedeledoki,

 

Het zijn twee aparte cashbackacties. )De `Welcome to Sony` heet trouwens `welcome-to-alpha".

De wintercashback geldt ongeacht of je een camera hebt gekocht.

De `Welcome to alpha` -actie is bedoeld voor mensen die een camera met E-vatting hebben aangeschaft en hebben geregistreerd tussen 12 oktober 2020 en 15 juni 2021. De "welcome to alpha" actie geldt voor de volgende lenzen: SEL2470GM / SEL1635GM / SEL70200GM / SEL85F14GM / SEL100400GM / SEL100F28GM / SEL24F14GM / SEL135F18GM / SEL1224GM SEL200600G / SEL50F14Z / SEL1224G / SEL1635Z / SEL2470Z / SEL70200G / SEL55F18Z / SEL90M28G / SEL24105G / SEL70300G / SEL20F18G / SEL35F14Z / SEL24240 / SELP28135G / SEL1670Z / SEL24F18Z / SEL1655G / SEL70350G. Je krgijt op max. 3 lenzen deze cashback van € 100,--

Je kunt aan beide cashback-acties meedoen. En nogmaals als je je camera na 12-10-2020 hebt geregistreerd en je hebt geen mail met vouchercodes ontvangen voor de "welcome-to-alpha"actie moet je even met Sony-support contact opnemen.

 

Succes!

profile.country.NL.title
baooste
Lid

PS: voor de wintercashback heb je geen vouchercode nodig.