annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het mysterie van de ontbrekende vouchercode voor lens (cashback actie Sony A7M3)

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Het mysterie van de ontbrekende vouchercode voor lens (cashback actie Sony A7M3)

Ik heb 26 november een A7M3 + 24mm f/1.4 GM aangeschaft ivm de cashback actie. Nu heb ik alle stappen genomen om in aanmerking te komen voor de cashback, wat ook is gelukt voor de A7M3 body, alleen ontvang ik de vouchercode maar niet die nodig is om de lens op te geven voor de cashback actie... Nee, ook niet in mijn spamfolder ;).

 

Iemand die dit ook heeft ondervonden?

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zelf nooit een voucher code nodig gehad voor registreren Cash Back. Wel voor verlengde garantie. 

Beste kun je wenden tot Sony NL met deze vraag. —> https://services.sony.nl/supportmvc/nl/contact/email?cam=true

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Ik ook niet voor de body, maar voor de lens heb je wel een unieke code nodig om te voorkomen dat mensen meerdere lenzen kunnen registreren met een cashback.

profile.country.BE.title
Stevenvh17
Ontdekker

Je hebt geen voucher nodig. Op de cashback website staat precies wat je moet doen:

- knip of snij het label met de barcodes uit de doos van het objectief, en maak er een foto van.

- post de foto en je factuur samen met je gegevens (o.a. rekeningnummer)


Op de foto moet te zien zijn dat het label uit de verpakking gesneden is. Op het label staat ook het serienummer van je lens. Ik heb vorige week op deze manier twee objectieven geregistreerd voor cashback, en heb voor beide bericht gekregen dat cashback toegewezen is. (Kan nog wel enkele weken duren voor het bedrag op je rekening staat.)

 

Ik was niet zo wild van het idee van een gat in de verpakking, dus heb ik met een mesje de bovenste laag van het karton (oranje) afgeschaafd. Is ook geldig.

profile.country.BE.title
Stevenvh17
Ontdekker

Dat snij- en knipwerk leek me overdreven: als ze je factuur hebben (controle datum aankoop) en het serienummer hebben ze alles, en kan je al niet frauderen door een objectief twee maal in te geven.

Maar als ik de voorwaarden lees zie ik o.a. dat demo exemplaren uitgesloten zijn. Ik vermoed dat je hierbij de facto de originele verpakking niet meekrijgt, en dan heeft dat snijden dus wel zin.

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Ah kijk dat is prettig voor jou. Wellicht verschil tussen BE en NL? Er staat namelijk bij mij duidelijk bij de cashback registratie van de lens dat er een vouchercode nodig is die je per email ontvangt na de registratie van de body (combi deal: na aanschaf van een body die aan de actie meedoet krijg je €100 cashback op een lens).

profile.country.NL.title
Toedeledoki
Ontdekker

Uit de algemene voorwaarden bij punt 8:

 

"U hebt een geldige vouchercode nodig om een aanvraag te kunnen indienen in het kader van deze Promotie. In aanmerking komende nieuwe klanten ontvangen drie afzonderlijke vouchercodes in één e-mail van My Sony, nadat ze een In aanmerking komende camera hebben geregistreerd via My Sony binnen de periode die is uiteengezet in bovenstaand artikel 5(a). In aanmerking komende bestaande klanten ontvangen uiterlijk 12 oktober 2020 automatisch één e-mail met drie afzonderlijke vouchercodes. Elke code kan slechts één keer worden gebruikt."

profile.country.BE.title
Stevenvh17
Ontdekker

Ja, het lijkt er wel op dat er een verschil is in de actie/-voorwaarden tussen NL en BE. Als ik de voorwaarden bekijk (nota bene op de sony-europe.com site) staat in elk geval in art. 8 niks over een voucher:

https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/terms/BE_NL_DI_Winter_Terms_and_Conditions.pdf

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@Instaphoto Het is de eerste keer dat een cashback-actie op deze manier gecombineerd wordt met een voucher voor een toekomstige aankoop, kan dus kloppen dat je dat eerder niet hebt gehad.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Toedeledoki !

Zoals ik het begrepen heb was er cashback op een aantal producten en een voucher voor een toekomstige aankoop van een lens. Zo te zien deed je camera en je lens mee aan de cashback en zou je het bedrag voor je objectief op dezelfde manier kunnen claimen als voor je camera. Misschien kun je nog even bij je retailer navragen?

Succes!

Antonette