annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen Sync to Smartphone op Sony A7II

OPGELOST
profile.country.BE.title
Lindsey1007
Ontdekker

Geen Sync to Smartphone op Sony A7II

Goede morgen,

 

Sinds enkele weken heb ik de Sony A7M2.

Nu probeerde ik afgelopen weekend mijn camera met mijn smartphone te verbinden, merk ik dat de Sync to Smartphone er niet opstaat.

Ik dacht, oke, dan zullen we de camera moeten updaten, maar de nieuwste versie staat erop.

Iemand enig idee hoe ik de 2 toestellen WEL kan verbinden? 

Een van de redenen waarom ik dit toestel gekocht heb, ik om makkelijk de fotos te kunnen overzetten, maar op deze manier gaat dat natuurlijk niet.. Kostelijke grap moest dit niet lukken 😞

 

grts,

Lindsey

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
thomasvaer
Ontdekker

Ik heb soortgelijk probleem, een en ander verloopt geheel zoals je hiervoor beschrijft maar het resultaat blijft uit.
Op de camara staat Verzenden met een draaiend wieltje, dat lijkt me OK. Op het mobieltje (S8) verschijnt de tekst Kopieert... en de foto met een voortgangsbalkje eronder dat keurig vol loopt maar daar blijft het bij. Dus het draaiende wieltje op de camera blijft draaien en de foto blijft staan. Het lijkt me dat de verbinding niet helemaal klopt, er volgt gaan normale afsluiting en nergens is de foto-file terug te vinden. Laat alles gerust een uurtje staan, er verandert niets. 
Ik hoop van harte dat je me kunt helpen.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@thomasvaer  en @Lindsey1007 

 

Zoals @Amfion eerder aangaf en volgens de instructie link die ik eerder deelde;

  • De nieuwste versie van de toepassing PlayMemories Mobile moet op uw mobiele apparaat zijn geïnstalleerd.

Indien dit het geval is graag wederom een reactie

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
thomasvaer
Ontdekker


@Sigiphoto  schreef:

@thomasvaer  en @Lindsey1007 

 

Zoals @Amfion eerder aangaf en volgens de instructie link die ik eerder deelde;

  • De nieuwste versie van de toepassing PlayMemories Mobile moet op uw mobiele apparaat zijn geïnstalleerd.

Indien dit het geval is graag wederom een reactie

 

grt Sigi

 


Heb de app verwijderd en opnieuw opgehaald. Zowaar nu werkt het! De vorige app was geen maand oud! Bedankt Sigi.