annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's verwijderen als camera aan computer

profile.country.de_DE.title
willem269
Bezoeker

Foto's verwijderen als camera aan computer

Hallo, ik het een Alpha 380 die plotseling kuren vertoont. Als ik opnames vanaf de camera inlees via verkenner, kan ik ze op de computer niet verwijderen. Als ik rechts klik krijg ik een lijstje bestaande uit: Voorbeeld, Kopiëren en Eigenschappen. Verwijderen staat er niet bij. Ook als ik bewerken- alles selecteren- en rechts klik, komt hetzelfde lijstje. Nu moet ik ze op de camera wissen. Niet dat het veel uitmaakt, maar eerder kon het wel. Iemand een idee?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

Hoi,

Wet je zeker dat je de nestanden op je comp in beeld hebt en NIET die in de camera?

Kijk eens bij "Eigenschappen" van zo'n bestand.

Waarom importeer je via de verkenner?

Willem
NEX6
profile.country.de_DE.title
willem269
Bezoeker

Hallo, bedankt voor je aantwoord. Het gaat inderdaad om de fase waarin ik de camera aan de laptop koppel en hem aanzet en op het scherm zie welke foto's er op staan. Nog op de camera dus. Daarna selecteer ik ze en versleep ik de foto's naar het mapje waar ze in moeten maar blijven ze, nog op de camera, zichtbaar op het scherm. En dan kon ik ze eerder, door 'alles selecteren, rechts klikken, verwijderen', van de camera verwijderen. Nu geeft rechts klikken geen verwijder-optie meer. Maar op de camera kan ik ze ook wissen, dus het probleem is eigenlijk niet zo groot. Ik vond het alleen erg vreemd dat de wis-optie vanaf het scherm ineens niet meer werkte.

profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

Ik heb iets dergelijks wel eens meegemaak met bepaalde) geheugenkaartkes. Misschien kun je iets uitwisselen?

Willem
NEX6
profile.country.de_DE.title
willem269
Bezoeker

Dat zal ik eens proberen. Bedankt weer.