annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

De nieuwe ILCE-9. Een ontdekkingsreis.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

De nieuwe ILCE-9. Een ontdekkingsreis.

verwijderd

 

 

 

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

@Tjardi

 

 

 

Nederlandse taal is voor mij wel belangrijk ondanks ik met een Engelse ben getrouwd.

Daar is de Sony veel te moeilijk voor en dan ook nog eens alles in het engels daar heb ik totaal geen zin in.

Dat klopt wat je zegt over lage loon landen voor jaren geleden heeft Siemens ooit eens de telefoons die buiten Duitsland verkocht worden laten maken in China.

Daar zijn ze na 2 jaar op terug gekomen. Hetzelfde geld voor Senheiser die heeft ook ooit eens de stap gemaakt naar China, werd hen bijna fataal.

 

Wat Nikon betreft voor een paar jaar geleden kocht ik de 50mm 1.4 G en deze werd ook gemaakt in China.

Dat was gelijk het laatste wat ik van Nikon gekocht heb.

Vind dat als je door kosten te drukken je duurste lenzen laat maken in een land als China heb ik er niet echt veel vertrouwen in.

 

Kan mij wel voorstellen dat je goedkopere modellen in het buitenland laat maken maar een topproduct.

 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Ziet er goed uit hoor en klinkt zo goed als maar kan met een microfoon op de camera.

Geluid vind ik altijd het moeilijkst. Ik heb ook geen zin om enorm veel uit te geven en met dikke microfoons te gaan sjouwen. 

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd

 

 

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

verwijderd