annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

OPGELOST
profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

Ik heb, na de irritatie over de menu structuur en de ernorme maar onpraktische handleiding van SONY, een samenvatting gemaakt van de instellingen. Hierin opgenomen de locatie in het menu en een volgorde gegeven naar 'belangrijkheid' in gebruik. Als je dit document kopieer naar Word kan je het naar eigen behoefte sorteren en (nog belangrijker) aanpassen.

 

Reacties graag op dit forum.

Veel profijt ermee!

 

< EDIT: verouderde link verwijderd, klik op "Ga naar oplossing" om documenten te downloaden >

75 ANTWOORDEN 75
profile.country.NL.title
Renate79
Ontdekker

Herstel...als ik de link copieer dan doet ie het wel

DANK U WEL!!!!

 

profile.country.NL.title
Paul-h
Ontdekker

Onlangs behoor ik ook tot de gelukkige bezitter van de Sony a6000 . 

Is het mogelijk dat de handleiding nogmaals op we transfer komt of iemand mij een upload kan geven van zijn document. Dat zou super zijn

 

Paul

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Is het niet mogelijk deze hier te plaatsen/onderhouden in de opening post. Scheelt weer verzoeken met vragen naar het document 😉

 

En zo kan die gene die dat leuk vind op basis van jou document een A6300 en A6500 variant maken? En hier delen... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Paul-h
Ontdekker

ZOu inderdaad mooi zijn, heb nog even geprobeerd de opening met google docs maar helaas 🙂

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Ik heb het ooit op Google-docs gezet, maar dan raakt het geheel verminkt. Symbolen veranderen en de lay-out wordt een chaos. Voor zover mij bekend is Wetransfer is de enige mogelijkheid. Maar als iemand een andere oplossing weet; graag.

profile.country.NL.title
Paul-h
Ontdekker

Dag Ronald,

 

Ik heb de camera voor de vakantie gekocht en ga jouw handleiding in het vliegtuig lezen en kom dan na de vakantie nog even terug op jouw handleiding

profile.country.NL.title
Paul-h
Ontdekker

Wat ik nog zoek is een nauwsluitende fototas/paraattas voor de A6000 heeft iemand ervaring of kan iemand mij een tip geven

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Prima! Maak dan thuis ook nog even in Word een versie die gesorteerd is op L Locatie. Dan kan je systematisch door het (onlogische) menu op je camera heen en leer je de instel mogelijkheden kennen.

Succes

Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb ze zojuist als pdf files aan dit bericht toegevoegd. Als het goed is kun je rechts van dit bericht op de 3 downloadlinks klikken. Hopelijk werkt dit op deze manier.

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Aangezien je het formuleerd als "nauwsluitend" ben je kennelijk kritisch op de afmetingen. Dat ben ik ook - 'niet groter dan nodig'. De meeste fototassen 'lijken' zo groot mogelijk gemaakt. Het beste is om met je camera naar een grote fotowinkel te gaan en zelf te kijken. Zelf ben ik altijd uitgekomen op het (voordelige) merk Lowepro.

Op vakantie heb ik voor de lenzen losse, redelijk stevige en strakke lenshoezen gekocht voor in de koffer. De camera hou ik dan - zonder hoes - in m'n rugzakje. Alleen als je van plan bent om met meerdere lenzen op pad te gaan is een tas praktisch.

Fijne vakantie