annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

OPGELOST
profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

Ik heb, na de irritatie over de menu structuur en de ernorme maar onpraktische handleiding van SONY, een samenvatting gemaakt van de instellingen. Hierin opgenomen de locatie in het menu en een volgorde gegeven naar 'belangrijkheid' in gebruik. Als je dit document kopieer naar Word kan je het naar eigen behoefte sorteren en (nog belangrijker) aanpassen.

 

Reacties graag op dit forum.

Veel profijt ermee!

 

< EDIT: verouderde link verwijderd, klik op "Ga naar oplossing" om documenten te downloaden >

75 ANTWOORDEN 75
profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@Selma6000    @pa3eia

 

Daar komen ze.

 

Sony A-6000 instellingen - 01.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 02.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 03.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 04.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 05.jpg

 

 Sony A-6000 instellingen - 06.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 07.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 08.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 09.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 10.jpg

 

Sony A-6000 instellingen - 11.jpg

 

Hoop dat jullie er wat aan hebben.

profile.country.NL.title
Eljee.
Ontdekker

Bedankt allemaal voor de moeite. Hier ben ik erg blij mee.

profile.country.NL.title
Selma6000
Ontdekker

Tjardi echt héél e rg bedankt voor al je moeite! Ik ben er ook heel blij mee. Heb mijn camera pas en moet hem nog gaan verkennen. Daarbij is dit document erg behulpzaam!

profile.country.NL.title
polleke1952
Ontdekker

Ik heb destijds het Google doc bestand gedownload en omgezet naar Microsoft Word. De omzetting is niet geheel vlekkeloos verlopen, dus ik moet de file nog op een paar puntjes aanpassen.

 

Zal ik binnenkort doen.

Omdat ik in dit antwoord geen bestand kan uploaden (of kijk ik verkeerd) en niet weet hoe dit wel te doen, hier de link naar mijn laatste nog niet bijgewerkte versie.

 

SONYA6000Instellingen_V01

 

Misschien hebben jullie er wat aan. Als er belangstelling is voor de geupdate versie hoor ik dat graag.

 

:cool:

 

 

profile.country.NL.title
Eljee.
Ontdekker

Hallo Polleke, 

Een update in Word zou wel fijn zijn, Ik heb nu de eerder geposte versie geprint maar daar is de opmaak ook niet geweldig in en dat zijn allemaal jpeg files, dus daar kan je niet veel mee. Maar beter iets als niets natuurlijk.

 

Een Word versie zou erg welkom zijn.

gazzy1
Ontdekker

Hallo,  Hier een nieuwe A6000 gebruiker.  

Het linkje werkt niet meer. Ik krijg alleen een leeg document.

Kun je het misschien weer activeren ?

Bij voorbaat dank !

MvGr, gazzy1

gazzy1
Ontdekker

Sorry , eerst gehele forumbijdrage lezen en dan pas posten ?

Bedankt voo je post  Tjardi !

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Dit Document is niet meer beschikbaar op Google docs

 

Als er interesse is geef dan een notificatie en dan plaats ik een WeTranfer link naar de meest recente versie.

profile.country.NL.title
sophie1411
Ontdekker

Hallo,

Ik zou heel graag de samenvatting willen inzien, het lukt me alleen niet om deze via google docs te openen.. Zou u mij het document kunnen emailen? XXXXX

Alvast dank!

Met vriendelijke groet, Sophie

 

 

<persoonlijke gegevens verwijderd>

Anonymous
Niet van toepassing

Sorry Sophie, ik heb helaas je e-mailadres moeten verwijderen aangezien het uitwisselen van persoonlijke informatie om veiligheidsredenen niet is toegestaan. Het mag echter wel via een privébericht, dus als je rechtsbovenin op het envelope-icoon klikt, kun je een bericht aan een ander forumlid sturen (je kunt het bericht addresseren aan de gewenste gebruikersnaam). 

 

Succes,

Arthur