annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

OPGELOST
profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

A6000 Instellingen met uitleg en menu referentie

Ik heb, na de irritatie over de menu structuur en de ernorme maar onpraktische handleiding van SONY, een samenvatting gemaakt van de instellingen. Hierin opgenomen de locatie in het menu en een volgorde gegeven naar 'belangrijkheid' in gebruik. Als je dit document kopieer naar Word kan je het naar eigen behoefte sorteren en (nog belangrijker) aanpassen.

 

Reacties graag op dit forum.

Veel profijt ermee!

 

< EDIT: verouderde link verwijderd, klik op "Ga naar oplossing" om documenten te downloaden >

75 ANTWOORDEN 75
profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Dat werkt inderdaad. Heel rpaktisch om in ieder geval snel een indruk van de inhoud te krijgen.

Jammer alleen dat je er dan niks meer mee kan doen (aanpassen, anders sorteren). 

Kan het ook in een Word versie?

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Ronald, ik denk het wel maar ik werk zelf niet met Word. Als je een reactie plaatst op een bericht zie je linksonder het tekstveld een knop "Choose files", kun je dat eens proberen?

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Hoi Arthur,

Jammer, ik zie geen "Choose Files" knop - of iets dat het zou kunnen zijn - in het tekstveld of elders.

Misschien zit jij in een engelse versie?

 

Anonymous
Niet van toepassing

Toegevoegd als bijlage aan dit bericht vinden jullie de 3 documenten als .docx bestanden. Hartelijk dank voor alle hulp, Ronald!

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Het werkt perfect! Eindelijk "De oplossing".

Nu nog een truc om mensen naar dit punt in de discussie te leiden.

Anonymous
Niet van toepassing

Top! Ik heb het antwoord met de bijlagen als oplossing geaccepteerd, dan kan iedereen direct vanaf je oorspronkelijke bericht op de eerste pagina doorklikken om de .docx bestanden te downloaden.

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Super Arthur!

Aan een ieder die mijn documenten download; opmerkingen, vragen en/of suggesties graag op dit forum plaatsen.

Dan kunnen we er allemaal van leren.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Is het idee om dit topic te sluiten en nieuwe aan te maken waar de bestanden aangekoppeld zijn met heldere opening post. Hierin kun je aangeven van heb je toevoegingen op het document geef dit aan en dan verwerk ik het in het document. Kun je tevens aangeven wanneer deze voorlaatst is bijgewerkt etc.

 

Nu zien we geregeld links naar externe locaties die niet meer werken en dan komen de vraag waar staat het kun je opnieuw delen. En met bovenstaande houdt je het netjes en overzichtelijk. 

 

Alle credits voor het puike werk 😉

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor de suggestie, Instaphoto. Ik heb de verouderde link uit de oorspronkelijke post verwijderd en een notitie gemaakt dat men de documenten kan downloaden in de "oplossing". In principe zijn er echter al vrij veel geïnteresseerden "geabonneerd" op dit topic en hebben verschillende mensen relevante berichten geplaatst, dus wat mij betreft zetten we de discussie hier voort.

profile.country.NL.title
RonaldC
Lid

Arthur: helemaal eens.

Instaphoto: het is niet de bedoeling dat ik suggesties in de documenten ga verwerken. Wat wel mijn bedoeling en hoop is, is dat mensen met andere of nieuwe inzichten dit melden op dit forum. Zo kunnen we hiervan leren en misschien nieuwe ideeën opdoen. Voorkeur instellingen zijn afhankelijk van het soort foto's dat iemand maakt.

Zo zou iemand gebruik kunnen maken van instellingen, waar je niet zo snel aan denkt - of überhaupt geen idee van had dat dit op de camera zit. Van dit soort ervaringen en inzichten van anderen, kan men nóg meer plezier van de camera (en de vele instelmogelijkheden) hebben. Helaas heeft niemand dit nog gedaan, maar wie weet.