annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Niet te geloven dat sony zo met zijn trouwe klanten om gaat !!

profile.country.NL.title
bozeklant
Nieuw

Niet te geloven dat sony zo met zijn trouwe klanten om gaat !!

:angry:  Sony waar ben je mee bezig ???

Mijn zoon heeft enkele jaren geleden een PS4 van mij gehad en dat was naar mijn gevoel geen miskoop 

en mijn zoon heeft hem dan ook goed in gebruik, als hij jarig is en of  wat geld heeft dan gaat het allemaal in zijn 

PS4 , ik kan dan ook wel zeggen dat wij een trouwe en tevreden SONY klant zijn tenminste tot vorige week 

Het noodlot sloeg toe mijn zoon zijn Account is gehacked waardoor hij niet meer in kon loggen op zijn ps4 

geprobeerd het wachtwoord te resetten maar dit lukte niet dus heb ik direct contact opgenomen met de support lijn van SONY en gelukkig maar want op het moment dat ik in de wacht stond zag ik ineens een aankoop van 100 euro van mijn paypal afgeboekt worden,  ik kreeg een vriendelijk persoon aan de telefoon welke zeer hulpvaardig was en gaf aan dat hij zag dat er een wild vreemde ps4 was geregistreerdt en het email adres was aangepast waarop hij voor mij direct het account blokkeerde ,hij gaf toen aan dat duidelijk het account was overgenomen en hierop een onderzoek zou gaan starten , ik hoefde mij geen zorgen te maken daar het account na het onderzoek weer terug gezet zou gaan worden naar de situatie voor dat hij was overgenomen en dat de aankoop die gedaan was dan terug gedraait zou worden, sávonds netjes een email waarin mijn ID gevraagd werd deze doorgestuurd en kreeg toen de volgende morgen een optie om het account weer te activeren en een nieuw wachtwoord te maken , so far so good, sávonds opnieuw contact gehad met de support lijn met de vraag of ik zelf nog iets van acties moest ondernemen , en tot mijn geluk had ik de zelfde persoon aan de lijn die ik de dag ervoor had gesproken .hij legde uit dat hij het vervelend vond dat mijn zoon nu niet meer online kon en had de reset alvast versnelt , maar dat het ongedaan maken van de ongeauthoriseerde aankoop nog 1 a 2 weken kon gaan duren , 

maar ik hoefde mij verder geen zorgen te maken het kwam helemaal goed ,

Helemaal happy met de support maar dat was van korte duur , na 3 dagen ontving ik een email er was een onderzoek gedaan en inderdaad was er een vreemde console geregistreerd geweest maar eigen schuld dikke bult er werd geen actie ondernomen en ook een terug betaling kon ik vergeten,

daar mij een andere toezegging was gedaan opnieuw contact opgenomen met de support lijn met de vraag waarom het toegezegde niet na gekomen werd en er geen actie werd ondernomen , ik had toch gedacht dat als een ongeauthoriseerde ps4 een aankoop doet dat deze dan op zijn minst gebanned zou worden, nu lijkt het gewoon of misdaad loont , mij werd verteld Sorry maar dit is wat het hoofdkantoor heeft besloten en daar moet u het mee doen, aangegeven dat ik dan graag de gegevens van de vreemde ps4 zou willen ontvangen alsmede het email adres waarnaar het account was gewijzigd, dit werd geweigerd daar dit privacy gegevens zijn ??? dus zelfs enige medewerking om mij gegevens te verstrekken om een aangifte te kunnen doen worden zelfs geweigerd , opnieuw Misdaad loont ?  , aangegeven dat ik dan echt toch iemand van het hoofdkantoor zou willen spreken werd de telefoon erop gegooit , opnieuw ingebeld en wederom werd de telefoon opgehangen (ik heb nummer herkenning aan ) maar bij een 3de poging met anoniem nummer werd ik weer beantwoord en had ik een persoon die nog eens in het dossier wilde kijken, deze bevestigde dat het inderdaad vreemd was dat er geen actie werd ondernomen en ging opnieuw aan het hoofdkantoor vragen om de zaak opnieuw te bekijken daar hij er ook van overtuigt was dat ik in mijn gelijk stond, nou net opnieuw een email op ontvangen met het zelfde standaard verhaal Eigen schuld dikke bult en ik moest mij daar maar bij neer leggen,  MAAR nu het allermooiste mijn zoon komt net melden dat onze console is geblokkeerd daar wij gevraagd zouden hebben het account op te heffen of de service voorwaarden te hebben te overtreden,  een eerlijke discussie aangaan is sony dus ook niet van gediend

Ik vind dit echt ABSURT voor woorden en zal ook zeker morgen weer aan de telefoon hangen (resultaat weet ik al zal weer uitmonden op sorry wij kunnen u niet meer helpen)  dan maar een uitstapje naar het hoofdkantoor ?

 

Sony medewerkers of heel heel mischien iemand van het hoofdkantoor die het verhaal in hun systeem nog eens willen na lezen ?   

Incident: 180620-005809]

 

Jammer dat een trouwe klant niet beschermt wordt en of enige medewerking wordt gegeven om dan teminste de dader te achterhalen , waarom moest ik mij wel legitmeren en een hele verificatie door gaan en wordt een dief gewoon beloont zonder enige actie hier kon sony toch ook een opvraag doen van de gegevens ,

als sony stelt dat wij zelf de aankoop hebben goedgekeurd waarom kan sony dan niet de gegevens aan mij verstrekken deze zouden dan toch mij bekend moeten zijn en zou het toch geen privacy schending zijn, 

alsmede waarom zou ik verzoek willen doen om een console te laten bannen c.q blacklisten als dit een eigen ps4 zou zijn geweest ???

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sony Playstation is een apart gedeelte binnen Sony met een eigen Community.

 

Link

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!