annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Inloggen......??

profile.country.NL.title
mahauwe61
Ontdekker

Inloggen......??

Ik doe maar een gewone post, met de vraag wat is er in ‘s hemelsnaam aan de hand?? Ik heb een zeer solide wachtwoord en ik word geblokkeerd, moet door een brij van verkeersborden en bussen en wegen heen. Eindelijk aangekomen op mijn persoonlijke site, kan ik verdorie een nieuw wachtwoord  maken. Controle is prima, maar Sony is echt niet de Nederlandse Bank.

maar goed ik heb een nieuw sterk wachtwoord gemaakt en wat gebeurt onderaan staat dan een rood vlak met bevestigen DOE DIT NIET, want je gooit jezelf eruit.

Sony is dit een domme fout of een systeemfout, in ieder geval niet erg geslaagd want ik heb echt wel iets anders te doen dan wachtwoorden aanmaken voor de kat zijn .....

een half uur verder en ik hoop echt dat ik mijn 6 aankopen van het laatste decennium zonder hinder kan bekijken of er toevallig updates zijn,  ormaal ontvang ik mailtjes hierover, maar .....

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gelukkig is het je toch uiteindelijk gelukt om in te loggen.

 

Helaas zijn deze beveiligingen nodig om ons te beschermen tegen diegene die niet voor de updates of informatie langskomen. Wel vreemd dat de een wel telkens tegen dit gedoe aan loopt en de andere niet (al maanden niet).

Een goed sterk en solide wachtwoord heeft niks met de inlog beveiliging te maken. Waarschijnlijk ligt het probleem bij de gebruikte browser met de ingestelde beveiligingen (cookies e.d.).

 

Voor updates is het niet nodig om ingelogd te zijn.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!