annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Scherm Sony Tablet S dooft soms ineenkeer

profile.country.nl_NL.title
merijnfredriks
Bezoeker

Scherm Sony Tablet S dooft soms ineenkeer

Het Scherm van mijn Sony Tablet S dooft afentoe en als ik dan de aan/uit knop 3 keer kort hebt ingedrukt doet hij het weer. Is er iemand die dit probleem ook heeft? En is er ook iemand die weet waardoor het komt? Ik hoop dat dit na de Update naar Android 4.0 is opgelost!

Bijvoorbaat Dank voor een Reactie

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
JanBr49
Bezoeker

Hallo Merijn, ik heb ook steeds hetzelfde soms vaker soms af en toe en soms niet, heb alles ook uitgezocht maar kan nog geen oplossing vinden, heb de mijne begin januari gekocht bij de Mediamarkt

profile.country.nl_NL.title
thiebe
Bezoeker

Hallo

Bij het zelfde probleem, de helpdesk gebeld en die zijden dat ik de tablet moest resetten.

dit heeft wel geholpen een paar dagen, nu gebeurt dit nog heel af en toe.

profile.country.nl_NL.title
merijnfredriks
Bezoeker

Dat is toevallig want ik heb hem ook begin Januari bij de Media Markt gekocht! Bij mij is het ook soms vaker en dan soms af en toe en soms niet!

Hrodelbert
Ontdekker

Het resetten van de Sony tablet S gaat geen soelaas bieden. Het scherm zal blijven doven na het resetten. Wat hier voor verantwoordelijk is weet ik niet. Vermoedelijk een corrupte applicatie die gedownload is (gissen, geen idee). Wat beter werkt: de tablet terug zetten naar fabrieksinstellingen (loopt weer veel beter, langere accuduur en normaal - geen schermuitval meer). Ga voor fabrieksinstellingen naar "Instellingen" , vervolgens "Back-up maken  en opnieuw instellen" , aan de rechterzijde staat "Fabrieksinstellingen terug". Let op dat je sd-kaart eruit is en dat alle bewaarde data en apps eraf gegooid worden, m.u.v. opgeslagen pagina's vooroffline lezen (deze blijven vreemd genoeg wel bewaard als ook genomen foto's via de camera). De apps die standaard al bij aankoop erop hebben gestaan, blijven behouden.

Door terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik in elk geval geen last meer gehad van uitval. Omdat een hele resum aan gedownloade apps verwijderd waren en er nog weinig apps opstaan, gaat de accu ook weer wat langer mee.

Let op dat wanneer je gegevens wilt behouden, deze even extern opslaat.