annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bestellen Xperia Tablet Z accesoires? niet bij Sony!

OPGELOST
profile.country.NL.title
leonvanoosterom
Ontdekker

bestellen Xperia Tablet Z accesoires? niet bij Sony!

Bij Sony hebben ze besloten dat accesoires voor de tablets die niet op voorraad zijn niet online besteld kunnen worden. Die kun je online kopen als ze toevallig op voorraad zijn en anders niet.

 

LEKKER KLANTVRIENDELIJK SONY !!!!!!

 

jammer dat ik al een Xperia Tablet Z heb gekocht

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien heeft de PDA-Shop wel wat je zoekt.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien heeft de PDA-Shop wel wat je zoekt.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
KelvinV
Bijdrager

Hoi Leon,

 

De tablets vallen niet onder het departement van de Sony klantenservice op dit forum, maar op deze website zou je de relevante gegevens moeten kunnen vinden om de vraag te stellen: http://www.sonymobile.com/nl/support/contact-us/

 

Hopelijk kun je de accesoires snel reserveren! :slight_smile: 

 

Groetjes,

Kelvin 

corrynen
Nieuw

Hoi,

 

Ik probeer al een tijdje een IM750 te bestellen. Geen probleem in Nederland maar onmogelijk in België. Ik heb ook al 2 maal via de Sony site gevraagd hoe ik eraan geraak maar kreeg 2 maal een antwoord terug waar ik geen stap mee vooruit kom.

 

Ik koop al jaren Sony, van fototoestel tot TV en alles daartussen, maar nu begin ik er stevig aan te denken om over te stappen naar Samsung. Daarvoor vind ik alle accessoires in België.

 

 

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi corrynen,

 

Wat vervelend dat je de accesoires niet online kunt vinden.

Heb je het al eens geprobeerd om via de telefoon te bestellen of in elk geval meer informatie te krijgen. 

Je kunt de klantenservice op werkdagen van 9.00 tot 18.00 op 02 713 16 35 bereiken.

Laat het even weten of het gelukt is.

 

Groetjes,

 

Amal_S
cmdpete
Nieuw

Sony of sonymobile zijn in Belgie achter op de rest van Europa. Opgegeven reden door Sony en effectief telefonisch vernomen : " In Belgie wordt nog niet zoveel online besteld." . Zeer juist indien men toch niet de mogelijkheid heeft om dat te doen. Doe zo verder Sony.

Sony, geef ons de mogelijkheid en groeien zal je, zoniet frustratie zal klanten naar andere poducten doen grijpen.

Ook telefonisch bestellen lukt niet altijd, vb bel naar 02 .... sturen ze je door naar Nederland, wil je bestellen, sorry maar dat gaat niet. Stom stom stom, we leven verdorie in Europa 2013.

jeromeke71
Ontdekker

sterker nog als er op de website een fout staat dan, ik bestelde de tablet in de promotie tijd maar modus link hanteerd  duurdere prijzen. en nadat ik besteld had kon ik het dock niet meer voor 1 cent krijgen. dus ben ik een geschil aangegaan bij paypal over de onbeschofte moduslink site die sony kapot maakt. dit is het laatste wat ik heb gekocht ooit bij zsony., moduslul is het

jeromeke71
Ontdekker

Ik heb 2 tablets xperia z2 gekocht. In de tijd van de promotie maar Ik zag dat later pas en was ook nog eens een foutieve beschrijving. Maar dhr van moduslink is een klant onvriendelijk persoon. Want hij vraagt aan zijn secretaresse ommijn telefoonnummer. Maar belken doet hij niet. Nee de man beabtwoord mijn vragen niet zelf maar automatisch gegenereerd. Ik zou dus voor 2 cent de docking moeten krijgen. En dan zegt hij ook nog dat het een beoerkt aanbod is die geldig is tot 13 juni. Hij loopt nog steeds. Maar Ik kijk op de sony.nl site en koop het goedkoper elders. Want Ik vund ze onbeschoft en klanten intreseren hun niet alleen de dikke automatisch die ze rijden. Ik ben met een geschil bezig bij paypal jegens hem. Maar niks. Komt er van moduslink uit amersfoort uit. Als hij ze niet levertvvorder Ik mijn geldig terug en tablets waren niet compleet ook nog. Ik zoek hem nog wel op. Ben nog niet klaar met zulke arrogante onzekerheids vertonende criminelen