annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv KDL-47W805 ci-module

OPGELOST
1234boris
Ontdekker

tv KDL-47W805 ci-module

Heeft iemand al ervaring met de ci-module en smartkaart van CanalDigitaal?TV Sony KDL 47W805.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
1234boris
Ontdekker

Heb een nieuwe module en deze werkt perfect,ik kijk dus nu canal digitaal via de module.,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Kies voor de zekerheid als het mogelijk is de CI+ module versie 1.3.

Ben nog geen problemen tegengekomen met de laatste Sony Bravia's 2013.

Zo nu en dan (Ziggo/UPC) zijn er met de nieuwe toestel uit 2013 van diverse merken (LG/Philips/Panasonic) problemen met de oudere CI+ module's.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1234boris
Ontdekker

Heb nu al 2 ci-module`s geprobeerd  maar de tv reageert niet op de module`s(ik heb ze terug kunnen sturen).Als ik via homeknop naar instellingen ga dan naar dig.setup,instelling ca module ,(dit is nog donker van kleur)en klik dan geeft hij de melding .niet beschikbaar voor huidige invoermodus of de melding enkel beschikbaar als wanneer ca module is geplaatst,terwijl ik de module had geplaatst,voor ik weer een module bestel zou ik graag willen weten wat de ervaring van iemand anders is en of het niet aan de tv ligt?misschien defect?Van canal digitaal krijg ik te horen dat de tv niet in de geselecteerde lijst voorkomt maar als de tv DVB-s2 ondersteunt dat hij het dan waarschijnlijk wel moet doen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Kleine correctie op bericht 2.

 

Afgelopen weekend het eerste probleem met een Bravia (2013) op het digitale netwerk van UPC i.c.m. een CI+ module.

http://community.sony.nl/t5/Televisies/W6-met-UPC-CI-module-kan-niet-authenticeren/m-p/1266866#U1266...

 

De conclusie is dat de Bravia's (2013) en andere merken, alleen met een CI+ Module 1.3 kunnen functioneren.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
1234boris
Ontdekker

Hallo,

Als de tv de module niet herkent dan kan ik hem ook niet updaten naar 3.03.13sp2’ van canal digitaal,dus zal er dan niet iets mis zijn met de tv?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zit de CI+ Module wel op de juiste manier in de W805?

 

Moet Canal Digital niet zorgen dat je de juiste software in de CI+ Module krijgt?

 

Je noemt de software versie 3.03sp2, misschien lukt het wel een schotelleverancier of Canal Digital om de laatste software versie op een andere manier in de CI+ Module te krijgen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
pollens
Nieuw

Ja zekers.

Ik heb een Sony Bravia KDL-42W655A

Ik heb de TV uit het stopcontact gehaald, CI module met de kaart erin gedaan en de tv weer aangesloten.

Nu heb ik de fabrieksinstelling hersteld. Nu kan je de TV opnieuw installeren.

Bij het kiezen voor het zoeken naar sattelieten/zenders of iets dergelijks kiezen voor ja.

Niet kiezen voor algemene satteliet! Kies ''Voorkeur Satteliet''.

Kies vor CanalDigitaal SD of CanalDigitaal HD, hangt ervan af of U een HD pakket heeft of niet.

Laat hem nu zoeken naar zenders en services.

Kies voor ''Digitaal en Analoog'', en laat hem zoeken.

Hij zal de eerste keer iets vinden maar de tweede en derde keer vind hij niets.

Hij zegt: Geen zenders gevonden, sluit a.u.b. een antenne aan.

Druk op ''Later''

Verbind de TV met het internet via een LAN kabel of draadloos netwerk.

Enkele seconden na de installatie zal de TV opspring op Nederland 1

Veel succes!

1234boris
Ontdekker

Bedankt voor je reactie,ga het proberen.

1234boris
Ontdekker

Heb een nieuwe module en deze werkt perfect,ik kijk dus nu canal digitaal via de module.,

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nu is de vraag ofdat de 1e CI+ Module defect was ofdat de softwarefirmware nog niet geschikt was voor de 2013 toestellen.

 

Bedankt voor je feedback, veel kijk plezier.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!