annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

tv gaat uit

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
lowerdeck
Nieuw

tv gaat uit

mijn tv kdl-32ex600 gaat na een tydje vanzich zelf uit.

wie weet hier wat op ik kan een wilekeurige knop indrukken dat blijft de tv aan maar is iritant.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hallo,

U kunt een paar dingen doen:

1. via Home - instellingen - eco - inactiviteit op OFF/UIT zetten

2 firmware updaten, zodat u de laatste versie heeft:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_BraviaM8727&ch=6&m=...

3. als er een oranje lampje brand, alle timers in eco uitzetten.

Hopelijk komt u zo verder,

Greetz,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
koudhe
Ontdekker

kijk eens onder instellingen en dan bij ECO dacht ik heb zelf een andere TV maarhet moet zoiets zijn

profile.country.nl_NL.title
Sony-Macintosh
Bezoeker

Ik had het zojuist ook voor het eerst, terwijl ik naar de radio op de KDL 32 BX400 luisterde ging de tv uit. tijdens het opstarten een hoop foutmeldingen.
ik heb zo'n idee dat het met de CI+ module te maken heeft …. erg irritant.

profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Hallo,

U kunt een paar dingen doen:

1. via Home - instellingen - eco - inactiviteit op OFF/UIT zetten

2 firmware updaten, zodat u de laatste versie heeft:

http://support.sony-europe.com/tvhc/downloads/downloads.aspx?site=odw_nl_NL&f=FW_BraviaM8727&ch=6&m=...

3. als er een oranje lampje brand, alle timers in eco uitzetten.

Hopelijk komt u zo verder,

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
martie88
Bezoeker

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.

Sinds een paar weken valt mijn tv regelmatig (uit het niets) in standby mode. Dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb in de instellingen. Ik heb alles al geprobeerd en heel internet afgezocht voor een antwoord op dit probleem, maar niks kunnen vinden. Ik heb eco en klok/timers aangepast en weer uitgezet ook de nieuwste update heb ik op mijn tv gezet. Niks van dit alles heeft geholpen. Mijn tv valt de ene keer binnen 5 minuten uit en soms kan ik er iets langer mee doen. Ik irriteer mij kapot. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.

(het gaat om een 40W5500)

Met vriendelijke groet,

Martin

profile.country.NL.title
chjonke20
Nieuw

Hallo,

Wij hebben sinds een paar dagen precies hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Zo ineens valt de tv in standby mode en springt na ongeveer een halve minuut weer aan. Heb de nieuwe update geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook het aanpassen van de eco instellingen helpt niet.

Nadat de tv vier of vijf keer in standby is gevallen (en weer aan is gesprongen) valt hij helemaal uit; er knippert dan een oranje lampje.

Dit is heel erg vervelend! Heeft iemand hier een oplossing voor?

Wij hebben een Sony Bravia KDL-40-5710.

Vriendelijke groeten,

Christiaan

Message was edited by: chjonke20

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Het knipperen van het LEDje duidt op een storing. Het aantal keren dat hij in serie knippert geeft de aard van de storing aan. Zo betekent 7x achter elkaar knipperen bij de meeste modellen een probleem met de voeding. Zou de Sony reparatiedienst maar contacten.

profile.country.NL.title
chjonke20
Nieuw

Dankjewel voor je reactie.

Het lampje knippert 10x achter elkaar. Ik ga even contact opnemen met Sony.