annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-65W855A ziet HDMI kabel niet

profile.country.NL.title
pauperculus
Ontdekker

Sony Bravia KDL-65W855A ziet HDMI kabel niet

Beste mensen,

 

Sinds deze week ben ik in het bezit van de nieuwe Sony Bravia KDL-65W855A, mijn probleem is dat deze TV de HDMI kabel vanaf de PC niet ziet en ik dus mijn schermen niet kan dupliceren.

Op mijn PC is de Sony Bravia KDL-65W855A echter wel te zien, op mijn vorige Sony Bravia TV de KDL-46Z4500 werkte het allemaal perfect.

Wie weet misschien wat de oorzaak zou kunnen zijn, ik ben geen deskundige op dit gebied dus graag in een voor een leek begrijpbare taal a.u.b.?

 

Groeten, pauperculus

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Misschien is het eenvoudig:

Heb je de juiste hdmi ingang geselcteerd op je tv?

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
pauperculus
Ontdekker

Bedankt Portmixus,

 

Ja dat heb ik gedaan.

Als ik mijn oude HP laptop aansluit op dezelfde HDMI kabel gaat het wel en via mijn nieuwe HP desktop dus niet.

 

Groeten, pauperculus

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De juiste drivers voor de HDMI uitgang aanwezig op de desktop?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pauperculus
Ontdekker

Beste pa3eia,

 

Op mijn PC heb ik mijn vorige Sony KDL 46Z4500 via dezelfde HDMI kabel aangesloten gehad en alles werkte naar behoren.

Als ik met de nieuwe confugiratie de beelden wil dupliceren hebben beide schermen een nummer 2 bij identificatie en dat kan volgens mij niet.

De TV wordt aangegeven als 1. Sony TV *00 1920 X 1080 (niet aanklikbaar) en mijn monitor als 2. HP L2245w - 1680 X 1050 (aanbebolen)

Onder Apparaten en Printers staat mijn TV aangegeven als Bravia KLD-65W855A en Sony TV *00 staat in dezelfde lijst

Hieronder enige plaatjes van hoe het eruit ziet, ik hoop dat u er iets aan heeft, alvast bedankt voor de hulp.

 

Groeten, pauperculus

 

apparaten.jpg

 

beelscherm1.jpg

 

beelscherm2.jpg

 

beelscherm3.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De 855a wordt via het thuis netwerk onder apparaten gezien.

 

Blijf er toch van mening dat de juiste HDMI driver voor de W55a ontbreekt.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pauperculus
Ontdekker

Beste pa3eia,

 

Heeft u misschien een tip hoe ik dit eventueel kan verhelpen?, want ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen. Volgens Driver Genius zijn al mijn drivers up to date, er zijn geen drivers meer beschikbaar. Via de website van HP Support zijn er ook geen drivers voor mijn HP ENVY 700-020ed Desktop PC te vinden

 

Groeten, pauperculus

profile.country.NL.title
pauperculus
Ontdekker

Beste mensen,

 

Is hier nu niemand die mij echt verder kan helpen met mij te vertellen wat ik moet doen of waar ik kan krijgen wat ik nodig heb om het probleem te kunnen verhelpen?

 

Groeten, pauperculus

profile.country.NL.title
Ferry.
Ontdekker

Hoi,

 

Ik heb geen idee of je hier wat aan hebt: hieronder een foto waarop te zien is welke instellingen mijn laptop heeft wanneer deze is aangesloten op de 65w855a. Beeld van laptop wordt bij mij met deze instelling correct gedupliceerd. Deze instelling wordt door mijn laptop automatisch gekozen wanneeer ik deze via hdmi aansluit op de 65w855a

 

Heb ook nog een vraag voor jou: heb jij ook last van dubbele ondertiteling bij 3d weergave? En van ghosting en crosstalk ( ook bij 3d weergave?). A.s dinsdag komt er een monteur langs. Ik hoop dat het opgelost kan worden.

 

IMG_20140417_231508.jpg

profile.country.NL.title
Ferry.
Ontdekker

P.S.: die rare kronkelige strepen worden niet weergegeven op de 65w855a hoor. Ik heb deze foto met mijn tablet gemaakt en deze rare strepen staan op de foto. Camera van de tablet maakt in de avonduren niet zulke geweldige foto's.....vandaar die rare strepen. Wou ik nog effe laten weten 🙂