annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia KDL-40R480B Volume / Geluid UPC Mediabox

profile.country.NL.title
Vissers.Wolters
Nieuw

Sony Bravia KDL-40R480B Volume / Geluid UPC Mediabox

Sinds kort heb ik mijn oude Samsung TV vervangen voor een Sony Bravia KDL-40R480B. Sinds ik deze TV heb, in combinatie met een UPC Mediabox, verder niets aangesloten, gaat het geluid soms bij het switchen tussen zenders ineens heel hard. Ook duurt het dan even voordat ik de zender op TV zie.

Stel je voor dat ik van 6 naar 9 zap en dat gaat goed en snel en dan door naar 10. Dat duurt dan even (scherm op zwart voor enkele seconden), waarna het beeld verschijnt, maar het geluid is dan veel harder dan op voorgaande zenders. Heen en weer zappen verhelpt dit dan meestal. Soms wilt het ook wel gebeuren dat na het zwarte beeld heel even de TV zender te zien is, maar deze dan zonder enige aanwijzing omspringt naar de On Demand functie van de betreffende zender.

Met de Samsung had ik hier geen last van. Heb beide HDMI poorten al geprobeerd: geen verschil. Heb ook alle instellingen en de gebruikersgids van de TV uitgeplozen en ook die van de UPC Mediabox, zonder resultaat. Het gebeurt bij willekeurige zenders en soms ook al bij aanzetten. Enig idee?
1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Sorry voor de late reactie,

volgens mij heeft dit te maken met welke audio stream (stereo/dolby) de desbetreffende zender uitzend.

 

73's

 

 

ps.  waarom niet gebruik maken van een CI+ Module, komt de R480b veel meer tot zijn recht.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!