annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia, 2 verticale balken met iconen in beeld

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
mariekevanheugten
Bezoeker

Sony Bravia, 2 verticale balken met iconen in beeld

Er verschijnen steeds 2 verticale balken met iconen op de tv (Sony Bravia). Ze zijn er een minuut en verdwijnen dan weer voor een minuut. Dan weer terug voor een minuut. En dit continue. Heel vervelend. Kan er niks over vinden in de gebruiksaanwijzing of veelgestelde vragen op deze site.

Het zijn allemaal technische pictogrammen/icoontjes van wat de tv allemaal kan...

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Dit komt omdat de TV ingesteld staat op de winkeldemo mode.

Deze funktie kunt u op de volgende manier uitachakelen:

  1. Druk op de Home toets van uw afstandsbediening en ga in het menu naar links naar Instellingen
  2. Selecteer vervolgens systeem instellingen
  3. Ga in dit menu helemaal naar beneden  naar Auto start en duk op middelste knop van de afstandsbediening
  4. In het autostartmenu kiest u bij taal voor Nederlands en bevestig via middelste knop op afstandsbediening
  5. Kies bij land voor Nederlands en bevestig
  6. In het scherm wat nu verschijnt kiest u voor Thuis en druk weer op middelst knop
  7. Bij automatisch program kiest u voor overslaan en ga dan met de cursor op de afstandbediening een paar maal naar rechts totdat de tekst verschijnt: Installatie voltooid.

Als u dit alles juist heeft doorlopen zullen deze scherme niet meer verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Sony medewerker.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Eric.Put
Bezoeker

Dit komt omdat de TV ingesteld staat op de winkeldemo mode.

Deze funktie kunt u op de volgende manier uitachakelen:

  1. Druk op de Home toets van uw afstandsbediening en ga in het menu naar links naar Instellingen
  2. Selecteer vervolgens systeem instellingen
  3. Ga in dit menu helemaal naar beneden  naar Auto start en duk op middelste knop van de afstandsbediening
  4. In het autostartmenu kiest u bij taal voor Nederlands en bevestig via middelste knop op afstandsbediening
  5. Kies bij land voor Nederlands en bevestig
  6. In het scherm wat nu verschijnt kiest u voor Thuis en druk weer op middelst knop
  7. Bij automatisch program kiest u voor overslaan en ga dan met de cursor op de afstandbediening een paar maal naar rechts totdat de tekst verschijnt: Installatie voltooid.

Als u dit alles juist heeft doorlopen zullen deze scherme niet meer verschijnen.

Met vriendelijke groet,

Sony medewerker.

Marten86
Ontdekker

is er ook een manier om het wijzigen zond de afstandbediening maar met de knoppen achter op de tv? mijn afstandbediening is namelijk kapot en ik heb ook last van die balken met iconen in beeld, zo ongelooflijk irritant.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt beter een nieuwe afstandsbediening aanschaffen. 
Even op EET parts zoeken naar jouw toestelmodel en dan kan je kijken of de AB op voorraad is. 
Het is overigens mogelijk om van zowat elke Sony TV de AB te gebruiken op andere Sony TV's. Hoeft dus niet per se een AB voor jouw modelnummer te zijn.

Marten86
Ontdekker

bij mij is het overigens iets anders als de originele post. Eerst heb ik bovenin een balk met iconen van LED MHL Digitenne en nog vele anderen en dan wordt het beeld in 2en gesplitst waarbij staat clear resolution enhancer. Ik heb overigens een nieuwe AB besteld bij bol, die komt morgen. Hopen dat het op dezelfde manier opgelost kan worden.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Lijkt alsof je demo modus aan hebt staan.
Kan je uitzetten in de instellingen van je beeld.