annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

rmote controle KDL40W3000

OPGELOST

rmote controle KDL40W3000

Onlangs heb ik via ebay (USA) een nieuwe afstandsbediening gekocht voor mijn oude Sony KDL40W3000. Een aantal functies op de afstandsbediening lijken het niet te doen zoals teletekst, de klok en nog een paar kleinigheden. De vraag is voor de handliggend; kan er mij iemand verduidelijken hoe ik dit euvel kan verhelpen. Her-programmeren ? Ok maar hoe ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alle afstandsbedieningen van sony werken op vrijwel alle toestellen. 

Enige verschil is dat TV's met andere features uitgerust zijn en nieuwere/oudere afstandsbedieningen daar vaak niet mee om kunnen gaan. 
Kan dus goed zijn dat jij een nieuwere afstandsbediening hebt en je nu features mist of dat er knoppen niet werken omdat het niet op je TV zit. 

Enige wat je kunt doen, is een afstandsbediening kopen die hoort bij jouw toestel. Ik denk ook dat een amerikaanse afstandsbediening soms ook verschilt van de Europese. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alle afstandsbedieningen van sony werken op vrijwel alle toestellen. 

Enige verschil is dat TV's met andere features uitgerust zijn en nieuwere/oudere afstandsbedieningen daar vaak niet mee om kunnen gaan. 
Kan dus goed zijn dat jij een nieuwere afstandsbediening hebt en je nu features mist of dat er knoppen niet werken omdat het niet op je TV zit. 

Enige wat je kunt doen, is een afstandsbediening kopen die hoort bij jouw toestel. Ik denk ook dat een amerikaanse afstandsbediening soms ook verschilt van de Europese. 

Dank aan Vinc_E voor het gewaardeerde antwoord.