annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

"Verlies van fabriekskalibratie bij terugzetten naar fabrieksinstellingen: Invloed op beeldkwaliteit

profile.country.NL.title
Bilateraal
Nieuw

"Verlies van fabriekskalibratie bij terugzetten naar fabrieksinstellingen: Invloed op beeldkwaliteit

Beste mede-forumleden,

Met een gebrek aan expertise op het gebied van televisies richt ik mij tot jullie gewaardeerde gezelschap in de hoop op vriendelijke begeleiding bij een prangende kwestie. Als een complete leek op dit gebied heb ik onlangs een splinternieuwe televisie ontvangen, die ik helaas moet terugzetten naar de fabrieksinstellingen vanwege een onfortuinlijke blokkade van mijn Google-account.

Te midden van deze onbekendheid rijst er bij mij een vraag met betrekking tot de kalibratie van het toestel. Verward door een kakofonie van meningen, voel ik mij onzeker en twijfelend over de juiste koers die ik moet volgen. Dus, vraag ik mij af of het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de voorgekalibreerde pracht en praal van de Sony-95L zal tenietdoen. Met andere woorden, zal de glorieuze fabriekskalibratie verloren gaan bij het herstellen naar de fabrieksinstellingen?

In afwachting van jullie verhelderende inzichten, betuig ik mijn oprechte dankbaarheid voor jullie waardevolle bijstand.

Met vriendelijke groet,

Pieter

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

U heeft het over fabriekskalibratie, maar wat bedoelt u daarmee?

Als u zelf de instellingen heeft gekalibreerd of een bedrijf dat voor u heeft gedaan, dan bent u die instellingen kwijt bij het terugzetten van de fabrieksinstellingen.

De instellingen zo uit de fabriek krijgt u dan juist weer terug.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________