annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

NAS niet meer te detecteren

profile.country.nl_BE.title
Matthias.C
Bezoeker

NAS niet meer te detecteren

Ik heb mij een sony kdl-55hx850 aangekocht. Bij het plattsen en aansluiten op mijn netwerk kon ik mijn Nas detecteren, mijn mappen bekijken , en bestanden afspelen.

Na enkele dagen en een Tv update , ikan ik enkel nog mijn nas detecteren , en zijn er geen mappen of bestanden te detecteren.

mijn netwerk betsaat uit een server :

                                                           Nas WD live book (met twonky)

Kan iemand mij hierbij helpen , ik zou graag ten volle gebruik kunnen maken van mijn smart tv van 2000 euro .

mvg

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_BE.title
Matthias.C
Bezoeker

Bij mijn weten wel , internet openen zonder problemen,

Ik zie ook mijn router en Nas staan , maar kan er geen bestanden mee openen of zien .

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Heeft de HX850 nog wel een volledige netwerk verbinding?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
kanariearie
Bezoeker

Bij mij hetzelfe probleem alleen dan een HX850 NAS was eerst te vinden nu niet meer. Twonkey wel te vinden maar niet alles is af te spelen. Ik hoop dat er ergens een opossing is. Zie de vraag toch vaak gesteld worden maar geen oplossingen

profile.country.nl_NL.title
esmati
Bezoeker

Hallo,

Ik ervaar hetzelfde probleem.

Sinds enige tijd (laatste update(s)??) kan ik mijn NAS niet meer benaderen vanaf mijn HX820

laptops in netwerk zijn wel te vinden,maar ook daar zijn fotos/films niet echt lekker meer te benaderen.

Maar de nas wordt helemaal niet meer gevonden, ook bij nieuwe herkenning starten niet.

Alles staat op nieuwste firmware en de tv is ook al een keer een volledige fabrieksinstellingen herstart doorlopen.

Heeft iemand tips/ideeen om dit op te lossen, want dit is heel vervelend.

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ik heb het topic gevlagd voor mensen van sony

het beste kunnen jullie ook bellen met service desk om dit probleem door te geven.