annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-55W905A - Verbindingsproblemen [Bekabeld]

OPGELOST
Mkleijer
Ontdekker

KDL-55W905A - Verbindingsproblemen [Bekabeld]

Beste,

 

Als ik mijn W905A bekabeld aansluit dan blijft de verbinding elke 5 seconde wegvallen. Sluit ik em draadloos aan dan is de verbinding wel stabiel. Met mn laptop, met dezelfde kabel en in de zelfde LAN-poort heb ik hier geen last van. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

 

Mvg, Michel

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
C-Wing
Ontdekker

Ik heb eindelijk kunnen testen met een switch die ik tussen de router en tv heb gezet. Het probleem blijkt nu opgelost te zijn, geen wegvallende lan verbinding meer. Waarschijnlijk werken sommige routers niet goed icm de sony tv.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Wil je met ons de status van de netwerkinstellingen delen?

 

73's

 

ps. je vraag/probleem is ook gezien op Tweakers.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mkleijer
Ontdekker

Welke instellingen bedoel je precies?

Het gekke is dat mn laptop wel goed werkt als deze verbonden is met dezelfde kabel en in dezelfde lan poort.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Home - Instellingen - Netwerk - Netwerkinstellingen - Bekijk netwerkinstellingen en -status.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mkleijer
Ontdekker

Ja, daar staat het ene moment kabelverbinding "ok" en het andere moment mislukt. Internetinhoud ophalen mislukt ook elke keer. En als ik naar SEN ga dan zie ik maar 4 apps, en draadloos veel meer. Ik heb al gekeken of mn tv eenzelfde IP adres krijgt aangewezen dan een ander apparaat op mn netwerk, maar dat ik ook niet het geval. Dus handmatig configureren lijkt me ook overbodig. Ik wordt een beetje hopeloos 😞

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

En de gegevens van het netwerk zijn die daar zijn ingevuld?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mkleijer
Ontdekker

Ja, daar zijn de juiste gegevens ingevuld die overeenkomen met mn netwerk.

 

C-Wing
Ontdekker

Hallo allemaal,

 

Ik heb precies dezelfde problemen met mijn KDL-W655A. Met wifi gaat alles goed maar zodra de lan kabel wordt aangesloten dan valt de verbinding steeds weg. Ik gebruik op dit moment een Ubee router van ziggo, maar ik zal nog proberen om een andere router aan te sluiten. Wie weet ligt het daar aan.

C-Wing
Ontdekker

Ik heb eindelijk kunnen testen met een switch die ik tussen de router en tv heb gezet. Het probleem blijkt nu opgelost te zijn, geen wegvallende lan verbinding meer. Waarschijnlijk werken sommige routers niet goed icm de sony tv.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je feedback, hier kunnen andere een voordeel uithalen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!