annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32E5500 geen beeld en geluid

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
keulenj
Bezoeker

KDL-32E5500 geen beeld en geluid

Mijn KDL-32E5500 werkt niet meer, vanmorgen nog TV gekeken, uitgezet ( met de schakelaar op de zijkant ) en nu wil de TV geen beeld meer geven, maar ook geen geluid.

De TV reageert nog wel op de afstandsbediening om in en uit te schakelen, maar krijg dan geen beeld.

Met de afstandsbediening kan ik ook het menu niet oproepen

Heeft iemand hier ervaring mee ? Is dit een fout die simpel te herstellen is of moet ik hier mee terug naar de leverancier. Er zit geen garantie meer op TV is 3 jaar oud. (mei 2009)

De stappen in de manual heb ik al doorlopen, maar het lijkt er op dat de hele TV niet opstart en alleen de aan uit van de afstandsbediening herkent wordt.

Aangesloten apparatuur.
PS2

WII

CI+ module

Netwerk

DVD speler

Geen van de apparaten krijg ik aan het werk.

Vriendelijk dank,

Joost

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Uw lcd-tv is idd software matig vast gelopen.

Dit dient een erkend monteur op te lossen.

Dus lcd-tv even aanmelden voor homeservice.

Gr

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ik zou alle randapparatuur loskoppelen, netwerkkabel los en de CI module er even uit halen, een paar keer de schakelaar aan de zijkant bedienen, het ding uitzetten, netvoeding ook los.

dan na 3 minuten stekker er in en proberen op te starten. misschien doet het menu het weer?

je kan ook sony support bellen.

mogelijk kunnen die je telefonisch de tv laten herstellen naar fabrieksinstellingen, met een combo van de afstandsbedienings toetsen.

mogelijk is er iets simpels kapot (je schakelaar bijvoorbeeld) en kan het simpel hersteld, Mogelijk is de software slechts vastgelopen.

profile.country.nl_NL.title
keulenj
Bezoeker

De meeste van die stappen heb ik al ondernomen.
De kale TV met alleen de kabel deed het ook niet. spanning had ik al een half uur los gehad.
Als ik de stekker er weer in steek hoor ik wel een relais klikken, wat niet klikt als de TV via de afstandsbediening aan of uitgschakeld wordt. ( dit geluid was eerder wel te horen) Morgen ga ik eerst even met Sony bellen en daarna gaat hij denk ik maar even terug naar de leverancier.

profile.country.nl_NL.title
Roel_C
Bezoeker

Beste,

Uw lcd-tv is idd software matig vast gelopen.

Dit dient een erkend monteur op te lossen.

Dus lcd-tv even aanmelden voor homeservice.

Gr