annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Toets kapot... wat nu?!

balder
Bezoeker

Toets kapot... wat nu?!

Hey,

Ik heb een probleem.
De backspace toets van mijn vgn-FE41M is kapot . Het is echt de toets zelf die kapot is gegaan bij het kuisen.
Ik had de toets eraf gehaald (wat ik beter niet had gedaan :slight_frown: ) om effe de vuiligheid ervan achter te halen .
Maar toek ik de toets er terug opduwde is één van de 2 zwarte haakjes die vanachter op de toets zitten eraf gesprongen. Dus aan de pc is er niets , het is enkel het toetsje dat kappot is.
Dus mijn vraag :

Is het mogelijk om één enkele toets appart te kunnen kopen of is er een andere (betaalbare) oplossing?

Mvg , b-s

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi balder,

als de zwarte clipjes die de toets op z'n plaats houden beschadigd zijn, dan zou je met een set nieuwe clipjes geholpen moeten zijn.
Bij VAIO-Link kunnen ze je normaal gezien zo'n clipje opsturen, dit gebeurt via de normale post, maar positief is wel dat het volledig gratis is.

Laat maar iets weten als je het clipje niet vastkrijgt, dan escaleer ik de vraag rechtstreeks naar Sony :wink:

Gorecki

balder
Bezoeker

Allereerst bedankt voor de snelle reactie .ik heb nog enkele vragen:

Waar vind ik dat ergens om die clipjes te bestellen ?
maar ik denk dat ik ook een nieuwe toets nodig hebben want daarvan is één van de 4 zwarte haakjes waarmee de toets op de clipjes zit is ook afgebroken , of is dit niet van groot belang ?

mvg

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi balder,

je kan het clipje en het toetsje bestellen bij VAIO-Link, gewoon even bellen en duidelijk vermelden welk toetsje je nodig hebt. Je zou het binnen een paar weken max in huis moeten hebben, en normaal gezien krijg je er een bladje bij met instructies, zodat je het toetsje zonder problemen kan monteren.

VAIO-Link contactnummers kan je hier vinden (dit zijn de Belgische nummers, je kan bovenaan rechts de nummers van een ander land kiezen natuurlijk).

Gorecki