annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Errormelding CD/DVD

jimmysx
Bezoeker

Errormelding CD/DVD

Hoi allemaal! Ik naar alle teveredenheid al bijna 2 jaar een AR21M. Nu heb ik alleen problemen met de cd/dvd drive. Ik krijg een melding met de titel : Incorrect function. Dit is voornamelijk met DVD's. Meegeleverde installatie cd's kan ik meestal wel draaien. Ook kan ik geen gewone cd's meer branden.

Nu zag ik bij een computerwinkel dat ze ook laptop drives verkochten, maar ik heb dus geen idee welke erin past of wat voor aansluiting er in mijn laptop zit. Kan iemand me op weg helpen??? De drives die ik heb gezien waren van NEC en dat is tegenwoordig ook Sony zag ik.

Alvast bedankt hoor!!!!

Grtz Jimmy :cool:

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi Jimmy,

meteen een nieuwe drive kopen lijkt me niet meteen nodig, waarschijnlijk gaat het hier om een software-probleem als ik je uitleg en diagnose lees.
Als de recovery-media goed gelezen worden, kan een hardware-probleem eigenlijk uitgesloten worden. Waarschijnlijk is er ergens een software-conflict ontstaan (meestal door het installeren en/of verwijderen van een stukje software). Als je echt zeker wil zijn, kan je een herinstallatie doen van je notebook en hem terug naar de fabrieksinstellingen zetten. Maak eerst echter een backup van je gegevens en documenten, want de computer zal eruit zien zoals je hem eerst in handen kreeg.

Gorecki

jimmysx
Bezoeker

Hi Gorecki,

Dank voor je uitleg hoor! Ik moest er toch alweer aan, dus ik ga van de nood maar even een deugd maken en de recoveryzooi even draaien en allicht dat mijn problemen dan wel verdwijnen! ik hou je op de hoogte en nogmaals dank!!! :smileygrin: