annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

nederlands woordenboek

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
readerEd
Nieuw

nederlands woordenboek

Als ik een nederlands boek lees wil ik een moeilijk woord opzoeken voor de betekenis ervan of omschrijving.

Ik zou dus graag een nederlands woordenboek in de reader willen. Nu zitten er allerlei , vooral engelse, woordenboeken in maar daar ben ik niet in geinterrsseerd. Hoe kom ik hieraan?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Volgens mij is dit niet mogelijk. Ik vind dit ook een gemis. Voor de amerikanen is er wel een verklarend engels woordenboek. Wij moeten het zonder doen. Je kan op het internet zoeken naar een woord in de VanDale, hoewel dit niet echt vlot gaat op een ereader.


Als ik een moeilijk woord tegenkom op de ereader dan stuur ik het door naar Evernote. Als ik dan op mijn nexus7 ben, zoek ik dat woord op, het gaat net iets vlotter op een tablet.



Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Volgens mij is dit niet mogelijk. Ik vind dit ook een gemis. Voor de amerikanen is er wel een verklarend engels woordenboek. Wij moeten het zonder doen. Je kan op het internet zoeken naar een woord in de VanDale, hoewel dit niet echt vlot gaat op een ereader.


Als ik een moeilijk woord tegenkom op de ereader dan stuur ik het door naar Evernote. Als ik dan op mijn nexus7 ben, zoek ik dat woord op, het gaat net iets vlotter op een tablet.