annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe krijg ik tekst (txt) of nog beter document (doc) bestanden op de reader?

profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Hoe krijg ik tekst (txt) of nog beter document (doc) bestanden op de reader?

Goeden avond, forum gebruikers.

Daar ik bij de groep 'verzamelaars' behoor heb ik van diverse collecties, zoals munten, treinmodellen etc een heel eenvoudig overzicht in word gemaakt. Nu wil ik deze overzichten als tekst (txt) bestand, of nog liever als document (doc) bestand op de reader zetten. Is er een mogelijkheid om deze bestanden via de reader te importeren of om deze bestanden via de computer op de reader te zetten? In welke map en onder welke naam kan ik deze bestanden dan wegschrijven?

Alvast bedankt voor jullie hyulp.

Aad

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Het document in bijv. office 2010 als PDF document maken en daarna van de pc naar de reader verplaatsen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Bedankt voor de snelle reactie, pa3eia. Maar in welke map moet ik die documenten dan plaatsen?

Aad

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik kan het misschien mis hebben i.v.m. het nog nooit in bezit hebben gehad van een EReader.

De EReader is toch te zien in "Deze Computer" als je deze aansluit aan de PC?

Opslaan op de PC en dan vanaf de PC naar de EReader transporteren.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Hallo pa3eia,

Tijdens mijn gesprek met de HD van Sony (zie bericht in andere topic (Handleiding)) tip gehad hoe een en ander te bewerkstelligen. Hoefde alleen de op mijn PC staande *.txt bestanden naar de map Reader/Ereader copieëren, de Reader af te koppelen en alle *.txt bestanden worden herkend. Helaas werkt dit niet met de *.doc bestanden, wat dus betekend dat de tekstopmaak van de *.doc bestanden verloren gaat. Maar beter zo dan dat ik eerst alles naar pdf of ePUB bestanden had moeten converteren.

Toch bedankt voor het (mee)denken.

Aad

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt dat je de oplossing met ons wil delen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
aadjepiraatje
Bezoeker

Geen dank.

En als jullie het heel netjes willen doen:

Op de site www.2epub.com kan je tot maximaal 5 bestanden tegelijk On-Line omzetten naae ePUB bestanden. Het maakt niet uit of het doc, docx, txt of pdf bestanden zijn. En de kosten voor deze service? Null komma niks komma noppes.

En ePUB bestanden laten je tekstopbouw net zo mooi zien als je het in word met doc of docx kan aanmaken. Weet alleen nog niet of dit ook met bestanden lukt waar afbeeldingen in zijn opgenomen.

Maar dat ga ik tzt uitproberen.

Ik houd jullie op de hoogte.

Aad

Message was edited by: aadjepiraatje

Hier een update. Heb in een word (.doc) bestand een afbeelding opgenomen en dit document met het eerder genoemde On-Line programma naar een ePUB bestand geconverteerd. En laat het nou nog werken ook! De afbeelding mag uieraard niet te groot zijn, dat wil zeggen niet de breedte van de ePUB pagina overschrijden. Kwestie van uitproberen dus.

Fijne jaarwisseling voor iedereen en een voorspoedig 2013

Aad

Message was edited by: aadjepiraatje