annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

systeemfout DSC-HX1

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
marijke60
Nieuw

systeemfout DSC-HX1

Als ik met mijn camera een filmpje wil maken geeft krijg ik in het scherm steeds "systeemfout" en slaat mijn camera vast. Ik heb het verreiste geheugenkaartje en heb deze nog maals helemaal leeg gemaakt, maar dan nog weigert mijn camera een filmpje te maken. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn. Ik heb met het maken van foto's helemaal geen problemen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Je schrijft dat je het kaartje al eens helemaal leeg hebt gemaakt, maar heb je het kaartje ook met de camera geformatteerd?

Als dat ook niet helpt, lijkt het erop dat het kaartje stuk is.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Meestal ligt het aan het merk en type SD kaartje! Voor video heb je een perfecte en snelle kaart nodig!

Ik gebruik altijd de Sandisk Extreme kaarten, deze werkt perfect;

http://www.subtel.nl/32-gb-sandisk-extreme-hd-video-sdhc-geheugenkaart-30-mb-s-912336.htm


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
marijke60
Nieuw

ik heb een origineel Sonykaartje Memory Stick PRO-HG Duo. Ik heb er ook altijd filmpjes mee kunnen maken, maar nu krijg ik dus steeds "systeemfout" in mijn scherm. Heb je nog een ander idee waar het aan kan liggen?

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Je schrijft dat je het kaartje al eens helemaal leeg hebt gemaakt, maar heb je het kaartje ook met de camera geformatteerd?

Als dat ook niet helpt, lijkt het erop dat het kaartje stuk is.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________