annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH-1000 XM4

profile.country.NL.title
Tibor1974
Ontdekker

WH-1000 XM4

Beste,

 

sinds gisteren heb ik genoemde koptelefoon en tevens mijn eerste noise canceling koptelefoon.

Ik heb dus geen referentie.

ik had echter meer verwacht van het dempen. Ik hoor auto’s rijden, muziek in de supermarkt, ik hoor bladeren ritselen tijdens het lopen, wij hebben hier vlakbij een fontein die hoor ik heel duidelijke en hier vlakbij zijn ze aan het werk en ik hoi r de ronkende motoren van de machines.

Doe ik iets verkeerd? Of verwacht ik teveel.

noise canceling staat aan, en ik heb de mogelijkheid die herkent of je loopt, zit enz. Uitgeschakeld op advies van een website.

Wie kan mij helpen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Tibor1974
Ontdekker

Niemand die een antwoord heeft?

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Tibor1974 ,

Chanel van Sony hier.

Noise cancelling zal zeker niet al het geluid filteren. Het is bedoeld om storende lagere tonen weg te filteren.

Echter weet ik niet of je al de Noise Cancelling Optimizer heeft gebruikt. Je dient dit namelijk te doen om de noise cancelling op jouw eigen hoofd te optimaliseren.

Dit doe je door terwijl je de hoofdtelefoon op je hoofd hebt even een paar seconde op de “Custom”knop op linker oorschelp te drukken. Je hoort dan eerst een stem die zegt dat het optimaliseren start en vervolgens hoor je wat tonen. Op dat moment de hoofdtelefoon niet afzetten, want die is zich dan op jouw hoofd aan het inregelen zodat je van de maximale noise cancelling kwaliteit kunt genieten.

Verder kun je in de app bij geluid ook nog de verhouding tussen omgevingsgeluid en noise cancelling aanpassen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
Tibor1974
Ontdekker

Dank voor uw reactie.

ik heb echt alles al geprobeerd en blijf de noise canceling niet echt fijn vinden.

Afgelopen weekend een stuk wezen fietsen en ik hoor van alles, het overstemd soms zelfs de muziek.

ik hoor de auto’s rijden, ik hoor mijn fietsbanden over een nat fietspad, ik hoor mensen achter mij praten die mij naderen op een fiets.

Lijkt mij toch echt dat dit beter en anders moet kunnen of zie ik het verkeerd.

Ik hoor graag of het mogelijk is of ik dat soort dingen nog allemaal kan horen.