annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000XM5 Scharnier

profile.country.NL.title
AngieMain
Nieuw

Sony WH-1000XM5 Scharnier

8994850f-5ae4-4f34-90b6-839cb3d1f25b.jpeg

Ik ben helaas 1 van de vele slachtoffers van deze design flaw. Zonder het door te hebben is de scharnier gebroken terwijl ik het product nog geen 3 maanden heb! Ik deed er niks geks mee, ging er heel voorzichtig mee om en bewaarde het altijd in de doos. Ik heb niet eens gezien hoe het brak, ik haalde hem uit de doos en zag het ineens. Ik begrijp er niks van, hoe kan zo’n peperduur ding zonder aanleiding ineens breken? Na een snelle google search kwam ik er al snel genoeg achter dat dit een veel voorkomend probleem is, het is zo ontworpen dat de scharnier om het minste geringste breekt en je heel de oorschelp moet vervangen om het te fixen. Geen garantie uiteraard, maar wel bijna 400 euro verspild. 

Tags (2)
1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Je maakt in je post niet duidelijk hoe je weet dat er geen garantie op de hoofdtelefoon is.

 

Heb je contact opgenomen met de verkoper ?

De verkoper  verwijst vaak maar al te gemakkelijk door naar de importeur of fabrikant.

Begin bij de verkoper.

 

Daarnaast kan je helemaal onderaan de pagina klikken op Contact opnemen om langs die weg te informeren hoe het zit met de garantie.

Ik zou trouwens beginnen met uitleg wat er aan de hand is en daarna vragen: Kunt u mij vertellen wat ik moet doen.
De kans dat de medewerker aan de andere kant van de lijn dan in de help-stand schiet is groter dan wanneer je begint met een beroep te doen op garantie.

 

Maar hoe dan ook: Laat jouw probleem allereerst het probleem van de verkoper zijn en laat je niet afschepen met een verwijzing naar Sony support.