annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY wh-1000xm5 audiokabel

M.Baytekin
Nieuw

SONY wh-1000xm5 audiokabel

Hallo, ik ben in het bezit van de Sony WH1000XM5 die mij erg goed bevalt. Ik gebruik deze vaak met de audiokabel i.c.m. met mijn Lumix X5 II voor mijn opleiding. Helaas is de 90graden hoek van deze kabel stuk gegaan door veelvuldig gebruik. Ik heb diverse andere snoertjes geprobeerd maar geen enkele levert dezelfde kwaliteit als de originele kabel die met de koptelefoon kwam.


Dat betekent dat ik dus een originele snoertje van Sony nodig heb, die compatibel is met de WH1000XM5. Hele speurtocht naar gehouden, contact opgenomen met enkele bedrijven die originele kabels leveren van Sony.
Helaas heeft dit ook niet gebaat, het lijkt haast onmogelijk om de OEM audiokabel te vinden voor de XM5.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik zou graag de OEM audiokabel willen hebben, dus met de 90graden hoek zodat de camera met het snoertje nog steeds in de cameratas past.

Hopelijk kan iemand van Sony mij aan deze kabel helpen, anders ontvang ik graag van de community linkjes naar de OEM audiokabel voor de WH1000XM5.

 

Met vriendelijke groet,

Baytekin

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @M.Baytekin ,

Chanel van Sony hier.

Ik ga je vraag intern doorzetten en dan heb ik hopelijk zsm een antwoord voor je.

Sorry voor het lange wachten en een fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @M.Baytekin ,

 

Je kan deze kopen op Easy Repair https://www.easyrepair.be/nl/info/onderdeel-niet-gevonden/

 

Fijne dag!